Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke stick raden jullie me aan? Ben niet zo een hardcore speler, maar wil me wel wat meer gaan verdiepen in de game en die gamepads liggen me niet zo. 150e voor de Madcatz vind ik een beetje teveel van het goede. Zo een hori stick, functioneert die prima voor een average gamer als ik?
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    de ex2 hori stick is prima hoor. Ik heb die ook besteld, geen gedult om te wachten op die van madcatz
     
  3. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je em besteld want als ik op bol.com kijk zie ik levertijd van 2-3 weken, heb daar niet zo een zin in. Om zo lang te wachten, dus heb jij een site voor me ofzo?
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gister besteld bij xboxhome. Volgens tracking dingetje zou de chauffeur onderweg zijn dus kan ik em elk moment ontvangen :)
     
  6. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    the wage of battle is seth

    HAHA die malloot van een SETH ..hij ownt iedereen..geniaal die lach na de 1e round!...in round 2 krijg je billekoek en is het game over
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ga vanavond denk ik maar weereens wat potjes spelen online, hopelijk is niet iedereen sinds een paar dagen ineens supergoed geworden. ;)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Hij is een loser, die Seth. Beuk ik hem in de eerste ronde verrot, de 2de ronde heeft ie nog een grote smoel ook en staat ie te lachen, om vervolgens van ome Cyrax nog een harder pak slaag te krijgen :). En dat zeg ik weer: Wie het laatst lacht, lacht het best.
     
  9. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Wel dus, was 4 dagen weg naar parijs, kom ik terug word ik hard geownt.

    Peter hoorde me wel, hé? :emo:
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik kom trouwens wel veel quiters tegen op ranked als je bijna verliezen...
    weet iemand of dat dan wel als een overwinning geldt?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hahaha net tegen een Zangief gevochten met mijn Guile. hij deed alleen maar Laraits. Toen ik hem met voetvegen had verslagen schold hij me uit in een PM
     
  12. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de mooiste overwinningen :b:
     
  13. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ongeveer hetzelfde bij mij gebeurt, zoals hierboven.

    Ken shoryukent steeds, en blijft dit eeuwen lang herhalen.
    Mijn Balrog in een hoekje staan, chargen, slaan, teruglopen, chargen, slaan, teruglopen.

    PM: ''Move n00b'' :'-(
     
  14. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Na de 360 controller een kans te hebben gegeven (EPIC FAIL) heb ik besloten om een SFIV SE arcade stick te halen. Nu meen ik dat deze overal reeds is uitverkocht en de nieuwe batch ergens in april komt. Nu heb ik best het geduld om tot dan te wachten, maar mocht iemand voor mij een site weten waar ze nog te koop zijn laat het even weten. Per PM of in dit topic is beide prima.

    Verder is de game weer erg sterk, voor mijn main ben ik aan het twijfelen tussen C.Viper (geen top tier maar goed), The dictator of Ryu (maar hier speelt bijna de hele wereld al mee.

    Helaas ben ik nog niet super goed. Ben op het moment lekker aan het stoeien met super cancellen(ook in combinatie met focus att.), BnB's en linken.
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk spel net gespeeld
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je al verder dan 3 kwart van de mensen die dit spel spelen \o/ Voeg me even toe Speurneus Pim.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het vervelende is alleen als die spelers je een slechte review meegeven (jeweetwel, preferred player enzo). Ik had ook zo'n speler een keer verslagen (met een PM "UR GAY") en toen had ik ineens een slechte review aan mijn broekzak hangen. Ik heb er meteen eentje teruggestuurd onder het motto unsporting behaviour. :D
     
  18. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Het boeit me geen flikker wat ze doen met mijn reputation, als ze maar weten dat hun fout zitten/zaten.

    Ben nu lekker met Sagat bezig, had de eerste 20 potjes met mijn nieuwe account zitten oefenen. (Toen maar 7 gewonnen)
    Nu 46 gespeeld, 26 gewonnen. :9


    Mijn tactiek, voor als ik beroemd word en dit geld waard is:

    In het begin, naar de hoek lopen, Sagat's vuurballen gooien, van boven naar beneden, herhalen. Wanneer ze het eenmaal zat zijn springen ze in, en ga je alvast laag met defence ''hurken''. Daar trappen ze meestal tegen dus, blokken, laag terug trappen. Focus attack erachter na. (Oefenen met timen)

    Verder ga ik mijn tactiek nog uitbouwen met combo's achter de focus, en sneller super/ultra's uitgooien.


    KRAMP IN MIJN VINGERS.

    E: Mijn nieuwe gamertag is dus: Secouris.
    Voeg 'm toe als je wilt oefenen, want ik praat wel als een pro, maar ik ben noob. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2009
  19. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook maar gekocht vanmiddag en hij bevalt me goed. Alleen met een 360 controller kan het nog wel eens mis gaan met de input.

    Anyway, hoe "charge" je bijv. een special move, super combo, weet ik veel hoe het heet. Die van Bison met je <- -> doen en daar staat dan charge, en daarna weer <- -> + kick. Maar ik snap er de ballen van.

    Seth is ook een heumeu, krijg hem op easiest nog niet kapot??? Ik stond wel even raar te kijken toen bleek dat easiest zelfs geen walk in the park bleek te zijn.

    Eerste ranked match meteen gewonnen. \o/
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zo'n super als die van Bison charge je als een normale move alleen op het moment dat je normaal gesproken > + K doet , doe je nu >,<,> + K. Dus een special als normaal maar dan met nog een snelle naar voren / naar achter voordat je kick drukt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina