[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    noem 1 JRPG die 4 keer langer duurt dan Oblivion :+ (ik heb er al 200 uur op zitten)

ik twijfel nog of ik deze ga kopen, als de azie versie regiovrij is met engelse subs koop ik hem zeker wel. Ik zag van de week de menu's en hud van de azie versie en die zag er veel beter uit dan de US versie (vond ik)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat niet over hoeveel uur je erop hebt zitten. In een JRPG heb je bijna altijd tot lange side quest of nog andere dingen om de game heen. Bij games zoals Oblivion is het meestal naast de paar side quest en main story een keer afgelopen. Je hebt natuurlijk van die 'gekken' die er 200 uur in stoppen, maar ik vind dat een beetje nutteloos en had die drang in die games ook helemaal niet. Kijk bv. naar de Dark Aeon's uit FFX waarvoor je de spheregird moest maxen.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Klinkt goed.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeker niet slecht :) Nu maar wachten tot wij hem hebben.....

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De 360 doet het steeds beter in Japan, ook dankzij dit soort spellen. :thumbs:

[GT]45756[/GT]

Ziet er goed uit!

6. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    8.5 van team xbox!

Link

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, overal wordt de slechte voiceover genoemd. Is er geen mogelijkheid de Japanse versie te bestellen met Engelse ondertiteling? Is deze game eigenlijk regio vrij?

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, Japanse versie en Aziatische versie in het Japans zijn niet regiovrij. Ze hebben ook geen Engelse subs. Amerikaanse versie heeft geen Japanse audio en zal ook wel niet regio-vrij zijn (deze week weten we het). Begin maart komt de Engelse Aziatische verie uit, al weet ik niet wat je juist met Engels bedoelen (Engelse audio of Japanse audio met Engelse subs). Ik denk dat het het eerste wordt waardoor die identiek is aan de Amerikaanse versie en die versie zal waarschijnlijk ook niet regio-vrij zijn.

Europese versie zal ook wel geen Japanse audio hebben omdat die al wordt vol gegooid met alle andere talen ><.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kan je overigens in 1x alle discs installeren en hoef je dan niet meer te swappen?

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, je moet nog steeds swappen.

Maar naar het schijnt is enkel zo dat je moet swappen als je op disc 3 zit en je dan een side-quest ofzo wil gaan doen. Op disc 3 was er namelijk niet meer genoeg ruimte om al die dingen op te zetten. Op disc 1 en 2 zou alles opstaan, dus daar tussen hoef je niet te swappen. Dat is tenminste wat ik lees op andere fora, geen idee of het waar is.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej!!! Kan persoonlijk niet wachten op weer een echte Jrpg :cool:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me niet. Het swappen van disks is er juist in gedaan zodat je X360 ook daadwerkelijk ziet dat je de disk hebt. Je zou eigenlijk alle games zonder disk kunnen spelen als hij geinstalled is.

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Startpost even aangepast en wat links naar reviews toegevoegd.

De game scoort over het algemeen goed voor een jRPG met een gemiddelde van een 8.0. Meestal zou ik dan even nadenken over het kopen van een game, maar jRPG's scoren tegenwoordig toch alleen maar 'lagere' cijfers als ze geen Final Fantasy heten. Dit is dus gewoon echt een topper!

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vorige Star Ocean delen waren ook top!

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals verwacht is de Engelstalig Aziatische versie ook niet regiovrij en ik dacht dat de Amerikaanse versie ook niet regiovrij is. Dat wordt dus wachten tot 24 april en mensen die de game bij Gamehubs gepre-ordered hebben kunnen binnenkort een mailtje van hen verwachten :+.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Review

[gt]46171[/gt]

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel nu Star Ocean: Second Evolution voor op de PSP en het is erg vermakelijk. Enig minpunt zijn de lange lappen tekst (soms kan dat wel -+ 10 minuten duren) die je niet kunt door skippen. Ook al heb je de tekst gelezen, je moet wachten totdat hij alles heeft uitgesproken en dan pas kun je naar door naar de volgende tekst.

Edit, die review klinkt goed. Zometeen maar even de rest afkijken.

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar OMG @ die stemmen soms zeg, dat is inderdaad vreselijk soms als ik het zo hoor. Super dat je dan de stemmen kan uitzetten. Iets wat ik denk ik wel zal doen, wanneer ik de game haal.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm ja, die voice actors klinken niet van een hoog niveau.. Vooral dat moment wanneer hij dat laat horen tijdens een battle. Jammer dat er ook af en toe wat framedrops in zitten en de dungeons wat repetief en lineair zijn. Maar het ziet er allemaal erg mooi uit, de cut-scenes zien er erg mooi uit en het vechten ziet er ook tof uit.

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Review klinkt goed! En heb nooit een final Fantasy game gespeeld dus dat scheelt!! :+ Word een toppertje voor mij en leuke studie verknaller :+

Deel Deze Pagina