[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat bovenstaande reacties, enkel van de eerste 2 pagina's van je postsgeschiedenis, ook wel een groot aandeel hebben in deze beslissing.

3. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Veel van die quotes zijn antwoorden op vragen die me worden gesteld. Bijna allemaal zelfs. Maar ach, ik laat 't hierbij. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2009
  4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    You got my axe, Mr. Dekkers. (:+)

Nah, ik vind gewoon dat dit wel moet kunnen. Ik bedoel, geen hond die er last van heeft... Al helemaal zwaar overdreven om er een waarschuwing voor te geven. Tenminste als het echt een antwoord op iets is.

5. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Is het ook, maar maakt niet uit. Zolang ik geen tweede OW krijg is het goed.

Good night allemaal. :b:

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ook nog een antwoord op de vraag van The Matrix, een paar posts terug m.b.t. Dark Miracle?

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

PM. :)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij gebruikte Dark Miracle ook die avatar die jij nu gebruikt.. ;)

9. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

Waarom ben ik gebanned? Ik zou zijn gebanned vanwege het posten op een kloonaccount? Terwijl ik dit nooit heb gedaan:{. Ik had me gisteren niet uitgelogd en had gewoon m'n pc uitgedaan omdat ik haast had en ik log net in en zie dat ik ben gebanned tot 5 maart. Dit account heb ik btw net aangemaakt om erachter te komen waarom ik een ban heb gehad terwijl ik niks heb gedaan.

Alizor.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je waarschijnlijk in je slaap een nieuw account geregistreerd om onzin mee te posten?

Ip-adres heb ik i.v.m. privacy weggelaten:

* Alizor [Zoek berichten van gebruiker] [View Other IP Addresses for this User]
    * Big Pim NL [Zoek berichten van gebruiker] [View Other IP Addresses for this User]
    * SlisDASlang [Zoek berichten van gebruiker] [View Other IP Addresses for this User]

Daarnaast is het niet de bedoeling om een nieuw account te registreren om informatie over een ban te verkrijgen. Daar is het contact formulier op de frontpage o.a. voor.

11. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

WTF. Ik heb geen andere accounts aangemaakt of op andere accounts gepost, dat weet ik zeker aangezien ik gisteren Halo 3 zat te spelen met m'n vrienden. Waarom zou ik in hemelsnaam een ander account aanmaken? Over dat contactgebeuren wist ik niks anders had ik daar gebruik van gemaakt.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2009
  12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, wij constateren alleen een nieuw account waar onzin mee wordt gepost. Een ip-check leverde vervolgens bovenstaande resultaten op. :eek:

13. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

Hebben jullie de e-mails van die accounts?

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.bungie.net/stats/PlayerStatsHalo3.aspx?player=Alizor TR

24-2-2009 7:30:40 Guardian Lone Wolves 1st
    23-2-2009 4:27:25 Valhalla Squad Battle 2nd
    23-2-2009 4:09:00 Valhalla Squad Battle 1st
    23-2-2009 3:57:39 Valhalla Squad Battle 1st

Ook daarvan is dus helaas geen bewijs. Dus misschien dat één van die vrienden het nodig vond om even een "grap" uit te halen?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wil me er niet teveel mee bemoeien. Maar ik denk dat Alizor wel zo slim is om geen account aan te maken. Hij heeft 10 voorbeelden van mensen die binnen 10 minuten alweer gebanned zijn (Dyonko, LTV etc). Dus waarom zal die het riskeren als die weet dat die gepakt wordt.

Just my to 2 cents. :)

16. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

Weet ik niet. Daarom vroeg ik ook of jullie de e-mails waarmee er is geregistreerd hadden, dan kon ik kijken of er een bekend voorkwam. De enige mensen die weten dat ik op xbw zit zijn Pasquale NL, Pepzi NL, Dutchman020 en nog een die niet actief is en die zijn niet zo levenloos om zoiets te doen en met hun ging ik ook geen halo spelen.

17. Emma

Emma Guest

[​IMG] Ik ben benieuwd naar de afloop! :D Verder inderdaad niet slim om, als je weet dat je gepakt wordt, je opnieuw te registreren :) Maar zo slim is hij wel neem ik aan.

18. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

Dus niet. Ik begrijp nog steeds niet hoe dit mogelijk is xD.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op school misschien iets gepost? Kan makkelijk zijn dat je IP adres daar mee overeenkomt. Zelf ook genoeg gehad hoor :) Zat op school, wou op een forum posten en had toen een andere username ineens. Kreeg gelijk een ban :mad:

20. Appel&Peer

Appel&Peer Guest

Ik heb wel vaak het forum gecheckt/gepost via school ja als ik niks te doen had in de les.

Deel Deze Pagina