RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ok

dat is waar zeker dat laatste maar Crashen de computer tegenstanders wel eens?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy Shit.

Ik rijd net op Macua met de F3000 en rijd als 4e in de eerste bocht na de start. En iedereen rijdt me voor me. Opeens tikt de nummer de 3 nummer 2 aan die schiet de vangrail en slaat over de kop. Ik zit er echt precies achter gelukkig vliegt die hoog over de kop waardoor ik net onder hem door kan rijden. 8)

3. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reed met f3000 online op laguna seca, we starten, het was zonder tcs dus iedereen driften, eentje beukt mij tegen de betonnen pitmuur, komen we klem te zitten ineens vlieg ik 10000000000 meter de lucht in.

4. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben dat nog niet tegengekomen. Ik heb wel soms gezien dat de AI eraf vliegt, maar dat komt niet zo vaak voor als bij GRID.
    Het rijden is verder super. Je voelt de auto gewoon.

Weet wat je ook kunt proberen Appie (dat doe ik wel eens vaker als ik twijfel over een game). Je koopt de game gewoon op zaterdag morgen bij de lokale gameshop, dan het hele weekend proberen. Vind je het daarna nog niks dan breng je de game gewoon terug, krijg je ( bij ons dan ) een tegoedbon. Maar dan heb je de game kunnen proberen. Of je kunt de game huren ( helaas niet mogelijk in mijn dorp ).

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    tuurlijk kan dat maar ik wacht eerst even de demo af en dan kijk ik wat iker van vind. ik hoop dan dat iemand van julle mij wel kan vertellen of de patch de meeste (online bugs) er uit heeft gehaald, als die er is gekomen.
    Want ik wil hem hebben natuurlijk vor het online racen. gewoon met jullie allen (serieus) Racen

6. JeePee

JeePee Guest

Iedereen driften? Je trekker-druk is variabel hoor ;) Gewoon niet dat ding inrammen. Bij de start verlies is slechts 2 meter ofzo op de AI die geen wielspin heeft.

7. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja begrijp ik wel iedereen bedoel ik m'n tegenstanders mee ;)

8. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook eens in GRID, toen schrok ik mij de tering hoor :eek:

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Game al een tijdje niet meer aangeraakt. WoW begint leuker te worden, Killzone II en Halo Wars moeten ook gespeeld worden. ;):)

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag is ie door gamehubs verstuurd. wanneer kan ik hem dan thuis verwachten? 7 dagen later?

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    tel bij gamehubs 5-14 dagen op bij de verzenddatum...

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongeveer wel ja. Ik heb eens een spel binnen 4 dagen gekregen en dat was met gewone verzending.

13. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ahhhhhh wat is die game online fucked up zeg ranked werkt helemaal nie meer hier ( zelf hosten ) en in player matches gaat het al net zo vaak mis ahhhhhhhh . Maar weer eens wachten op een patch , wanneer gaan ze nou eens games maken die zonder 1200 patchen meteen goed zijn

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De hele middag, en gisteren de hele avond, met 5 man zonder problemen geraced, WTCC en F3000 :)

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Inderdaad. Als je Private host is er niets aan de hand. Wat overigens wel een beperking is. :eek:

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ja.. en maar met 5 man.. terwijl met 12 moet kunnen!

Verwacht toch echt deze week een patch!

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Komt er eigenlijk nog een demo?

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand eens een replay online zetten van een online f3000 race op een grand pix track? Het liefst met wat inhaalacties, uitremmen ed.

bvd

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    net voor het eerst gespeelt (vriend had het meegenomen). menu's vallen wat tegen, maar zodra je aan het racen bent heb je daar geen last meer van (duhuh). Beetje rare postitie om de veraf-camera te plaatsen, dus lekker cockpitview gedaan. De gameplay keur ik goed en vooral ook het geluid van de motoren is overweldigend op surround. Botsen misschien wat vaag, maar wel leuk is dat je serieuse crashes kan maken. De auto blijft niet per se zo aan de grond geplakt als in andere racegames.
    De gameplay en motorgeluiden hebben mij overgehaalt deze game voor 34 euro te kopen. Jammer dat ik momenteel bij gamehubs is uitverkocht.

20. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik mij nou ook af, duurt wel erg lang...

Deel Deze Pagina