omdat de maps wat rommeliger zijn en het daardoor wat onvoorspelbaarder wordt? dit is wellicht meer wat voor het COD5 topic maar ligt het aan mij of zijn er sinds de Castle en Roundhouse glitch gepatched zijn niet alleen maar meer glitches bij gekomen? bijna elke map zie je mensen in de lucht vliegne of op daken lopen waar ze niet horen. Dat heeft Infinity ward toch beter voor elkaar, COD4 is bijna glitch vrij
Argh, moet nog steeds Safehouse, Heat + Sins of the Father en The Ultimatum op veteran uitspelen. Krijg het maar niet voor mekaar...
kspeel deze alleen nog met vrienden voor de lol we gaan altijd op shipment, oldschool mode aan en dan tikkertje spelen met knives, zo gaaf als je elkaar aan het achtervolgen bent op die containers, kan ik me uren mee vermaken
Gisteren ging ik ook met een paar maten op de bank Call of Duty 4 spelen, is inderdaad erg tof. Headshot only Of gewoon oldskool op Shipment is ook erg vet, ja! Leuker dan World at War. Vind de setting ook gewoon beter.
ik ben sinds paar weken weer begonnen met CoD4. Zie dat ik nog 7achievments moet halen en het extra level in het vliegtuig heb ik nog niet gehaald op veteran. haal em op alle nivo's maar in 1 min kwam ik gewoon net een paar seconden te kort. Speel nu alleen nog maar online. S&D TD en Domination. Rest had ik nog niet uitgeprobeerd. Heb ook maar sinds januari live, was ff afzien omdat ik hem al die tijd niet gespeeld had. gelukkig krijg ik nu de puntjes wel binnen. op dit moment prestige2 38 en wil door tot 10 55, dus ben nog even zoet.
JAJAJAJAJJAJAJA, DUBBEL XP \o/ maaruh helaaaaaaaaas, ik ga die zondag van dat weekend op vakantie, en me vrouwtje woont vanaf vandaag bij me dus dat wordt minder gamen maar zal zeker wel ff gamen, ben eigenllijk elke dag online, alleen wanneer me vriendin er is dan is het meestal maar een uurtje, anders zit ik echt van tot 24:00h te gamen, soms zelfs 1, en dat is niet leuk als ik volgend dag mot werken.
hoeveel mensen hier hebben eigenlijk mile high club in veteran gehaald. ik ben vastbesloten om hem te halen maar vroeg me eigenlijk af hoeveel mensen dit nog meer hebben gedaan. niet dat ik echt voor de achievments ga, dat doe ik alleen als ik een spel echt goed vind. tot nu toe is cod4 de enige waar ik het echt de moeite vind. kan dus echt niet wachten op 6 aka modern warfare 2. ja sorry, wow sla ik ff over tenzij ik em gratis krijg.
Ik heb CoD 1000/1000. Deed over Mile High Club ong. 20 minuten. Gebruik gewoon al je flashbangs en zoek veel cover
ff een klein maar toch leuk berichtje: Dane Cook is gister bij infinity ward geweest om cod modern warfare 2 te checken. Hij had dit erover te zeggen: Call of Duty Modern Warfare 2: How Good ? Eating your fav ice cream while getting a bj in zero gravity.. is a close 2nd.
Ik denk dat er wel meer zijn. Ong. 5 mensen uit m'n friendslist hebben hem 1000/1000 en ikzelf ook. Dus denk dat het er eerder 11000 zijn. Mja, niet iedereen is natuurlijk lid van My Gamercard