[XOne] Silent Hill Homecoming

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 16 dec 2007.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand ofie vandaag uitkomt??
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan deze co-op split screen?
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    het is geen co op het is zoiezo maar voor 1 speler
     
  4. Samael BS

    Samael BS Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem geimporteerd vanuit canada afgelopen oktober voor me ps3. ik heb alle SH delen en vind deze echt de minste uit de reeks. Monsters zijn allemaal te lachwekkend voor woorden en te irritant. De game word in de 2e helft wel n stuk beter en de eindbazen zijn ook mooi gemaakt, het verhaal kun je vergelijken met deel 2 en is best redelijk. wat vooral jammer is is dat ze teveel elementen van de film erin gestopt hebben
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wanneer komt deze nu uit
     
  6. Samael BS

    Samael BS Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    27 februari
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    uemand em al ergens gespot?
     
  8. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit in Den Bosch.;)
     
  9. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    bij bart smit in oosterhout NB maar was alleen voor ps3
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb hem inmiddels binnen (promo). Heb nog nooit eerder een Silent Hill game gespeeld. Uiteraard wel van gehoord en was enorm benieuwd hoe een spel als dit mij zou bevallen. Heb net gespeeld en ben niet erg onder de indruk. Grafisch is het oke, het verhaal is voor mij super vaag en het spel is enorm donker. Logisch natuurlijk maar goed. Ach, misschien zie je hem binnenkort wel in de bazaar staan als ruilaanbod;)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind heel de Silent Hill reeks maar vage, scary games.


    Verkrachting, moord, brute scenes en echt bizarre monsters :eek: Die Bubblehead Nurses zijn wel smexi, maar dan nog :eek:
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja de serie zal in zijn algemeenheid wel bekend staan om vaagheid i guess :+ Het begin van deze game is ook al zo creepy.

    Je wordt op een brancard naar binnen gereden door duistere gangetjes. In die gangen zie je allemaal kamertjes waar mensen gemarteld worden etc. Vervolgens kan je jezelf ineens los maken van de brancard en kan je op onderzoek uit gaan. Even later zie ik een vaag klein kind in een soort van gevangenis een tekening maken... damn dit is té vaag

    Dat martel gebeuren deed me denken aan een film die ik laatst had gezien op TV. Weet de titel niet meer, maar het was geen Silent Hill.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, ik kan zulke games dus NIET spelen als het donker is, weet niet. Had dat met Doom ³ en zal met deze niet anders zijn. Het is niks voor mij, dus laat het lekker links liggen ;) Ben altijd benieuwd naar spoilers m.b.t het verhaal
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de gameplay een beetje goed?

    Zoals schieten en het meleesysteem enzo? ;)
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Schieten heb ik nog niet gedaan. Melee werkt wel aardig. Met een mes iemand slachten gaat niet erg diep. Gewoon beetje bashen op de A of X knop en locken met de linker trigger. Het gaat niet heel diep. Het lopen werkt goed in mijn opzicht.
     
  16. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Silent Hill is de slechtste in de serie IMO (op The Room na dan, maar dat was dan ook het dieptepunt).

    Deel 2 is het beste.;)

    Sommigen noemen ook deel 3 (met Heather) of het origineel natuurlijk. Na deel 3 kwam de klad erin.
    Hopen dat TeamSilent de boel weer gaat oppakken.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Jij bent een echte kenner dus. Kan je mij (leek) vertellen wat er dan in tegenstelling tot de andere delen zo slecht is aan deze game?
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2009
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    deel 2 kwam in 2001 of 2002 uit, deel 3 een jaar later, deel 4 weer een jaar later. Nu zijn we inmiddels in 2009 en deel 5 is eigenlijk gewoon precies hetzelfde wat je al die jaren geleden al hebt gespeeld. Ze hadden wel wat aan de gameplay mogen veranderen. Kan van dit deel eigenlijk weinig nieuws opnoemen, alleen dat je nu niet bij elke deur een laadscherm krijgt. Maargoed, ik vind deze game niet slecht. Al haalt hij alles van het niveau van deel 2. Want die game staat zeker in mn top 5 beste games ever.
     
  19. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Die film was Hostel denk ik. Die had tegen het einde ook een paar martelscenes.

    Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat deze game tegenvalt. Mijn broer heeft hem voor de PS3. Ik denk dat ik die van hem leen om te proberen en als hij me wel bevalt koop ik hem later wel voor de xbox360
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Kenner wil ik niet zeggen, maar ik heb ze wel allemaal gespeeld en ben een fan van het eerste uur. Slecht is misschien een verkeerd woord, maar hij verbleekt bij de eerste 3 delen.
    Maar dat is vanuit het oogpunt van een fan, als dit je eerste silent hill is, zal het prima te spelen zijn! Wil je echt fan worden moet je even je oude console van zolder halen en de eerste delen gaan spelen. Dan kun je misschien pas snappen wat ik bedoel.

    Silent Hill 9.0
    Silent Hill II 9.5
    Silent Hill III 8.5
    Silent Hill The Room 5.0
    Silent Hill Homecoming 7.0 (Goed te verteren, niet voor de echte fan)

    Maar dat is mijn bescheiden mening.
     

Deel Deze Pagina