1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resident Evil 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 20 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach van 3 naar 4 was ook een hele stap. Ikga er niet vanuit dat capcom resident evil gaat verneuken met 6 :). En overigens is capcom heel goed dingen main-stream maken zonder diepte kwijt te raken (zie street fighter IV)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    3 naar 4 viel wel mee toch. Bijna alles bleef hetzelfde alleen dat nu de camara mee liep. Ik denk dat als het dadelijk een 3rd person shooter word er een groter verschil is.
     
  3. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele spelprincipe van Resident Evil veranderde juist bij deel 4, van een echte survival horror met puzzelelementen werd het een actie survival game achtig meer iets.. :p
    Maar van mijn part mogen ze met deel 6 doen wat ze maar willen, al heb ik voor 3rd person shooters wel andere games liggen..
     
  4. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi is dat, meteen een hele discussie over RE 6 terwijl 5 nog niet eens uit is:eek:

    maargoed, ik hoop niet dat ze de controls veranderen, zou de moeilijkheids/ kut ik zit vast met 5 zombies om me heen factor doen verdwijnen en is RE, RE niet meer.

    Terug naar 5, ik hoop dat de meerderheid van de game toch niet in Afrika of in ieder geval zeker niet in de ghetto met zon afspeeld. Zal wel weer langzaam donker worden en steeds meer kriepie worden net als in 4 though\o/.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Toch vreemd dat er mensen zijn die RE5 niet mooi vinden. Ik vind het er prima uit zien, misschien wordt het wel één van de mooiste spellen van dit jaar.

    [GT]46068[/GT]
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik wou deze 2 video's al eerder posten, alleen om een bepaalde reden had Gametrailers ze weer van het net afgehaald.

    Resident Evil 5

    Jun Takeuchi Interview
    [gt]46047[/gt]

    Jun Takeuchi interview II
    [gt]46043[/gt]
     
  7. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    de film Resident Evil: Degeneration is trouwens wel tof, gister effe gekeken. Vette eindbaas ook ;)

    /Mod Toch maar gedelete- Gerjan
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  8. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap dat je dat al weet dan. 8) Volgens mij oordeel jij iets te snel. Capcom is niet het soort developer dat games zomaar aanpast alleen aan de mainstream. Je moet meer vertrouwen hebben in ze.

    Viel wel mee? 8) Het was juist een gigantisch verschil. En het is al een soort van third person (horror) shooter sinds RE4, dus daar komt met dit deel weinig verandering in. Wie weet wat RE6 gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben net even een artikel aan het lezen over RE5 (Preview: What can you expect)

    Dit doet me goed om te lezen :
    Geen idee wat bedoelt wordt met Ribbons (ken de vertaling wel, maar zie neit hoe dat in een game als RE past), maar veel checkpoints = goed. ;)
     
  10. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Geweldig, In RE4 Waren veelsteweinig Checkpoints :| Maar gelukkig nou niet meer.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    typelint,.. in de ouwe RE moest je eerst een typelint vinden voordat je kon saven (op een typemachine :D )
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand trouwens ervaring met games van Capcom mbt regiovrijheid enzo?
    Heb RE5 namelijk bij Gamehubs besteld, maar wil eigenlijk wel even zeker weten of ie regiovrij is.
    En wanneer komt ie daar (Japan) uit? Heb verschillende data gelezen, dus misschien weten jullie het zeker.

    Krijg ik trouwens zeker ook die stem die BIOHAZARD 5!!1! roept... :+
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je dan ja. :9 Hij komt hier op 5 maart uit volgens de officiële Japanse site, dus dat zal wel kloppen.
    Gamehubs is de enige site die ik kan vinden waar het op bevestigd staat dat hij regio-vrij is. Ik hoop voor je dat het klopt.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    5 maart is al best snel. :9
    Ik hoop ook maar dat ie idd regiovrij is. Anders wordt het geen RE voor mij. Ik heb de gok juist genomen met deze game omdat ie daar zo lekker goedkoop is.

    Als ie komende week al uitkomt zal ik het iig snel genoeg weten.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is ook zo. ;)
     
  16. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, de wereldberoemde en soms irritant ruimte innemende INK RIBBON!:emo:
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Was blij dat het niet in 4 zat en ben blij dat het ook niet in 5 zat. Aan de andere kant, alle RE-games zijn uit te spelen, dus het is gewoon mogelijk. Hehe.
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ook wel zo dat bij bijna elke type-machine ook een kist stond, dus dan kon je meestal gewoon je ink ribbons daar ingooien.
     
  19. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister deel 4 weer eens in de Cube gedaan, Meteen 8 uur gespeeld gister tot aan cd 28)

    Bij 4 waren de ink ribbons er ook al uit maar typewriters nog wel en dat beviel me eigenlijk wel qua aantaal savepoints. Ach what the hell 5 wordt toch wel weer vet :D
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de graphics van RE5 juist zwaar indrukwekkend nu ik het ingame heb gezien/gespeeld in de demo. Nog mooier dan Gears 2, en dat was al heel wat in mijn ogen :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina