Voor mij ook niet, moet nog 1 level CoD4 en dan heb ik die 980/1000 (alleen mile high club nog ) Ik zou kunnen beginnen met Lost Planet of Viva Pinata: TIP maar daar kan ik mezelf niet toe zetten...
Ik ga alle vlaggen bij AC zoeken voor de deze challenge! NOT !! Maar ik zie wel welke achievements ik ga halen, ben niet echt van plan easy achievement games te gaan spelen. Heb het daar wel beetje mee gehad, vind mn gamerscore hoog genoeg zo (hoewel ik wel nog de 50K wil halen dit jaar...)! Ga gewoon de games spelen die ik leuk vind! Heb Pure en Bad Company nog liggen o.a.!
Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen! Hoe kan je het melden op het INTERNET, als je INTERNET eruit ligt?
Achter de hand: PGR4, Streetfighter 4, Gears of war 1 en 2, FIFA09 en Mirror's Edge. Heb tot nu toe alleen Streetfighter gespeeld met mijn gamertag. Verwacht een makkelijke +2000?
Ach ook maar aangemeld. Al sta ik straks toch laatste aangezien ik de laatste maanden geen een achievement meer heb gehaald. (Op seriously 2.0 na). Dus ik ga deze challenge 0 gamerscore halen wohoo!
Al 16 mensen die meedoen! Vind dat er nog minimaal 8 bij moeten komen, dan gaan we over de 23 deelnemers van challenge #05 heen! Ook nog ff ter informatie....deze challenge is viral ! Ik ben namelijk besmet met het virus: ! Dus degene die wint (mits ik dat niet ben) wordt ook besmet !
Ik doe ook weer mee maar ik ga niet voor de winst, ik ben namelijk bezig mijn oudere games qua completionrate wat omhoog te werken. Misschien dat ik tijdens de challenge nog wat nieuwe games op ga starten maar dat laat ik in het midden
Hoi! Ja, wat? Nee! Nee, dat zeg ik toch net.. Ehm.. Zal me zo even aanmelden. Al heb ik er niet de games voor, ben op dit moment volledig hooked aan Mirror's Edge.