Maart 16 mensen, knock out, op een avond. Regels: - Seth mag niet! - Best of 5. - Aangeven keuze karakter, 1e en 2e keus. Spelers: Nog afspraken maken welke datum het beste uitkomt, en als je nog wat toevoegingen hebt, zeg het maar. Zo dus.
Schrijf mij maar in. Kan alleen Woensdag avonds niet. Characters kan ik voor aanvang melden neem ik aan?
BigSyke characters moet ik nog over nadenken en volgens mij is Seth niet zo overpowered hoor, vind hem zelf in ieder geval waardeloos om mee te spelen.
Bij iemand thuis of op Live? Als je het op Live wil doen hou ga je het aanpakken? Met een beetje pech is de championship mode er nog niet. Als het op Live is en de championship mode is er dan doe ik mee. Dus zet mij maar alvast erbij. Speel waarschijnlijk Ryu/Gouken
Wil ook meedoen: GT: zerocha0s1234 Zou wel mooi zijn als de championship mode er was inderdaad. Ik speel bij voorkeur met Blanka, anders met Rose.
I am in ! Gamertag: WarlordRK, voorkeur gaat waarschijnlijk uit naar Sagat, Ken, Gouken of Abel maar welke 2 laat ik jullie aankomende dagen nog wel weten !
Nee dat gaat lekker werken... Dan moet je dus steeds opzoeken tegen wie je gaat spelen in dit topic ofzo? Sorry, ik vind het een leuk initiatief maar ik denk niet dat het gaat werken zolang de Championship mode er is.
Ik doe ook wel mee Kaneda-Kingkaneda Dhalsim uiteraard, 2e keus Ryu(waarom 1e en 2e keus?, je mag toch gewoon kiezen wie je wilt?)
Offline zoals 't hoort? Ik doe niet aan online tourneys. En waarom mag Seth niet, hij is alles behalve gamebrekend. Playable Seth is niet dezelfde als Boss Seth. http://www.drakenslag.com/forums/viewtopic.php?t=432