Mijn grote vraag is alleen nog....wanneer komt hij nou PRECIES uit? Begin april? 27 maart? Ik heb zelfs 20 maart ergens zien staan. Vind het altijd maar een beetje vreemd dat ze zo vaag zijn omtrent een vrij dichtbijzijnde releasedate. Ik weet dat ik hem ga kopen, maar aangezien ik in april op vakantie ga en niet thuis ben wacht ik even af om hem te pre-orderen. Overigens staat er geen melding van een edit als je dit vrij snel na de post doet. Is dus gewoon normaal op een vBulletin forum volgens mij.
Dat laatste shot hé, geweldig! Kijk er echt naar uit, damn. Ik verwacht een spel dat qua sfeer en verhaal net zo goed is als The Darkness, maar dit keer ook de gameplay naar hogere niveaus tilt.
Klopt, ik ook. Het is natuurlijk van Starbreeze, één van mijn favo ontwikkelaars. (The Darkness & Chronicles of Riddick) Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een top titel gaat worden, dit wordt minimaal een 9/10. Alles wat goed was aan het vorige deel wordt hier dunnetjes overgedaan met hier en daar wat briljante toevoegingen en visuele hoogstandjes. (Damn wat een zin.)
Die trailer maakt alles goed wat fout ging in deel 1! Want er komt wat extra's bij Deel 1 was super! En zag er ook voor die tijd geweldig uit. Dat is nou een game die ik best meerdere keren wil spelen Mesa like
Ik wil dat lelijke meisje echt niet redden, ik hoop dat ze je zelf laten kiezen of je haar red of dood
Maar ondertussen heeft ie nog steeds schijt aan zo'n beetje iedereen. Juist! Kom maar op met deze game, en de film deel 3.
Nee, deel 2. Had laatst iets gelezen en dit was het plan: Pitch Black als prequel The Chornicles of Riddick deel 1 The Chronicles of Riddick deel 2 (iets met dat Underverse) The Chronicles of Riddick deel 3 (iets met de Furyans) Ben benieuwd of er ooit nog wat van komt, heb Pitch Black en Riddick op DVD thuis liggen en vind het allebij toch best aardige film. Riddick is een strak personage, decor/kostuum-stijl van Chronicles of Riddick vind ik chill en de beelden uit Pitch Black wanneer het nog licht is vind ik erg mooi.