Onder anderen jij? Anyways , ik heb hier nog Forza 2 liggen die ik ,mensen geïnteresseerd om wat achievements te halen ?
Nee, heb die al lang. Maar als er nog iemand nodig is, vind ik het wel leuk om campaign weer eens te doorlopen. Vandeweek ook al paar keer aantal levels gedaan.
Dead or alive 4, je hebt daar een aantal achievements van Dat je een streak van 20 hebt. En ook achievements voor iemands streak te verbreken.
zet me ff erin voor: Sensible World of Soccer (SWOS) PGR 4 ehm en Forza vanavond weer voor de credits?
Ik wil zelf ook nog de legendary ach. halen voor halo 3. Echt geen zin om die begin lvls weer alleen te gaan doen,
Wil deze achievements halen, 6 maart. Genoeg tijd om vele mensen bij een te halen, voor deze games: PGR4, Gears of War 1 en 2.
Ik wel wel een keertje met je. Ik moet die achievement ook nog. En by the way: de horde achievement gaan niet meer door?
ik moet ook nog de fly the coop achievement en top of the foodchain kan ik volgende week miss wel een keer halen als paypal meewerkt
Als er iemand heeft om een keer die achievements te halen door met 4 ghost's door het laatste lvl van Halo te crossen, voor die vidmaster(? ) achievement, roep me dan o/