[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff... Laatste keer dat ik wat bij GCshop bestel. Het is elke keer hetzelfde gezeur :mad: Hopelijk heb ik hem morgen wel binnen!
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O, jij vind het ook al moeilijke missie. :+ Ik ben direct op Heroic begonnen en twee keer het Mission Failed scherm tegengekomen. Wel super vet dat die SPARTANS (die je dus niet zelf bestuurt) Banshee hijacken enzo! :D
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha ja, ik vond hem ook moeilijk. Heb hem net gehaald! (op tin..). Nu missie 5, haalde ik ook niet gelijk..... Lijkt dus dat de campaign moeilijk zat wordt :)
     
  4. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar in het doosje vind ik die codes voor die maps van Halo 3 ? Of ze zitten er niet in of ik kijk er overheen
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zitten bij de LE op een apart kaartje, niet bij de normale editie.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.243
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Net een serie missies gedaan en act 1 voltooid. Ik vind de filmpjes adembenemend om naar te kijken, maar om nou te zeggen dat het verhaal denderend is, vind ik iets tever gaan. Hoop dus nog op een episch gevecht in de cutscenes. ;):)
     
  7. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE , maar kan geen kaartje vinden met de codes.
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waar heb je hem besteld? Bij mij zat hij in de tincase waar het spel en boekje ook in zitten.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gcshop is gewoon kut ;) bestel je krijg je mailtje dat ie later komt. (en later en nog later...)

    Verwacht ergens volgende week m'n halo wars van gamehubs.com :) ben benieuwd. (demo was erg vet)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er komt nog een hele vette van 3 Spartans die aan het vechten zijn, mijn mond viel bijna open zo mooi was het :eek: .

    Op normal heb ik de game uitgespeeld en ben weer verder gegaan waar ik op heroic was. Act 06 is niet leuk meer! Wel gehaald gelukkig alleen ik deed er te lang over, kan ik weer opnieuw beginnen wil ik alles binnen par-time halen. 8)

    Wat voor strategie gebruiken jullie? Zelf maak ik alleen maar Hornets omdat ie lekker snel zijn en veel damage doen als je er een stuk of 9 hebt.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  12. JosAz

    JosAz Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gister gekocht bij Eplaza , ik ga denk ik wel even bij die winkel langs om te vragen.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Pre-order actie?
     
  14. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van GCshop gewoon prima op tijd gister de LE geleverd gekregen. :) Het kan dus wel gewoon goed daar.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zo, heb gisteren tot half 2 's nachts lekker Halo Wars gespeeld.

    Ben direct op Heroic van start gegaan en tot nu toe dik tevreden! Het spel is echt compleet. Duidelijke menu's, alle opties die je maar hebben wilt, interessante Timeline. De filmpjes zijn érg mooi en laten eens wat meer zien van de UNSC dan wat er rond Master Chief gebeurde. Dat vind ik toch wel vet.
    Wat ik ook érg interessant vind, is hoe die muziek geplaatst is. Voor Halo Wars is een nieuwe componist aan de slag gegaan (dus niet O'Donnel/Salviatori van Halo 1 t/m 3 ) en er zijn dus ook weinig herkenbare thema's. Máár. In de scenes die ik tot nu toe gezien heb waarin SPARTANS voorkwamen, kwam direct het muzikale Halo-thema ten gehore. Met die kerkzangen, zeg maar. Zo vet gedaan.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vraag aan iedereen die de game vet vindt:

    Houden jullie van RTS games?
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    RTS is m'n favo genre, ben echt verzot er op. Van Starcraft en Age of Empires tot games als Homeworld en Galactic Civilisation en Sid Meiers. Vind Kingdom under Fire ook vet, overigens. En Halo Wars ook.
    Maar dat is misschien meer omdat ik de Halo lore vet vind.

    Vraag aan GForce:

    Jij vind 'm dus niet leuk?
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo Wars L.E. binnen. :)

    Iemand die zijn vlammende warthog code wilt omruilen tegen 2 xboxlive trials? :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat niet zo zeer. Ik vind er weinig tot geen strategy of tactiek in zitten. En het bouwen is ook heel erg beperkt.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hou eigenlijk alleen maar van langzame RTS(zoals total war) of turned-based RTS, raak erg gestressed van spellen zoals c&c omdat je de hele tijd zo snel mogenlijk dingen moet bouwen en units overal naartoe moet sturen! 8)

    Toch vind ik Halo Wars vet :9

    Heb trouwens zin in een keertje co-op! Binnenkort ff de beruchte Mr.Dekkers/Dark Miracle vragen of ie zin heeft in een potje.
     

Deel Deze Pagina