[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh, jij was daar aanwezig? Dat is wel vet, nog wat speciaals gehad ofso? Ik was samen met me broer ook bij een sony party, toen was de PS3 nog niet uit en mochten wij hem testen in een zaal met de allernieuwste games. Het zag er altijd goed verzorgd uit iig die feesten.

2. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neuh, ik geloof dat mensen een petje kregen als ze weg gingen, maar daar heb ik niet eens aan gedacht. Er lagen trouwens wel übervette Killzone 2 Fatboys. Die waren echt super bruut, maar ik vond het wat ver gaan om te vragen aan die Sony-dudes of ik die eentje mee kon sjouwen ;).

Was erg vet feest inderdaad. Veel demopods ook en twee Helghast soldiers voor de deur op de rode loper. Fok! heeft er een stukkie over geschreven:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=30459

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb Killzone binnen via blahdvd.com :)

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net gekocht bij FreeRecordShop + petje ! Steelbox voor 65 euro :D
    Nu nog ff een headset ergens goedkoop weten te vinden ! Misschien heb ik er eentje via Marktplaats, Bluetooth voor 20 euro :thumbs:

Weet er iemand miss een site waar je er gewoon eentje goedkoop krijgt ? Maakt niet uit of ie met draad of zonder is !

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vet ! misschien ik ook wel ........... had hem al een maand geleden ge-pre-ordered........ (steelcase)

Ben erg benieuwd naar de mp , na het lezen van sommige reakties hiero.

6. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de demo voor het eerst gespeeld vandaag mooi hoor ik denk dat ik deze ook wel ga halen :)

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Blahdvd bestelling is binnen.

Woohoo !

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Net gespeeld, zeer vet ! Multiplayer is een beetje wennen maar daar zal ik het weekend wel inkomen.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ook net even gespeeld. Tevens mijn allereerste ervaring met de PS3 :D. En het voelde goed aan. Ook Killzone 2 heb ik natuurlijk gespeeld en online is het toch wel vetjes ook al speelde ik het maar 20 minuten.

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat is online verslavend_O_

Maar ook mijn god, wat is psn qua communication ruk....

Ik kan pas met een maat van me lullen pas als ik in de lobby zit...
    Ik kan vanuit een game geen invite sturen, hij kan alleen via mijn naam joinen..

Deze game zou "met" Xboxlive en "met" een goedondersteunde xbox360 controller echt perfect wezen:b:

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je moet volgens mij ook een bepaald ''rank'' zijn om elkaar te joinen etc. Je hebt ook nog squads in je team en daarin denk ik zou je kunnen chatten. Maar online is het zeker zwaar verslavend, komt vooral door het xp systeem :)

12. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker een squad aanmaken met bijv. 4 friends en dan is het communicatieprobleem geen probleem meer :) Maar idd hoor, als je "gewoon" in de game zit wordt er weinig gesproken.

Maar wat een game zeg, echt ongekend gruwelijk tof!!!!!!!!!!!! Graphics en details zijn van ongekende hoge kwaliteit, hetzelfde kan over het geluid gezegd worden! De multiplayer is geweldig en wat ik tof vind is dat de graphics vrijwel hetzelfde zijn als in de singleplayer!

Guerrilla games heeft wat mij betreft de hype die al lang heerst om het spel meer dan waard gemaakt! en dat door Nederlanders, ben toch wel stiekem een beetje trots en liet bij de intro een klein traantje van geluk ;) Ook tof om te zien hoe ze de credits hebben gemaakt, meestal is het suf om naar te kijken maar nu niet!

Voor iedereen die me wil toevoegen voor multiplayer :
    Psn id : SirWallace
    Heb een microfoon ;)

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  13. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Helemaal mee eens. Hoe goed de game ook is... de controller.. kan er niet aan wennen, en communicatie is al helemaal een drama. Deze 2 punten zouden er wel eens voor kunnen zorgen dat ik de game snel links laat liggen.

14. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt totaal geen problemen met de Ps3 controller, ook niet bij FPS shooters en dat van de communicatie kun je ook overdrijven. In een squad heb je geen problemen en een goede headset doet wonderen.

Maar goed, jammer als je de game daarvoor snel laat liggen, mis je een prachtige ervaring op gamegebied ;)

Ps: er bestaan toch ook adapters dat je met een 360 controller op de ps3 kan spelen? Misschien kun je dat proberen.

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Net killzone 2 gekocht. Ga hem vanavond spelen. De xbox 360 gaat ff lekker paar daagjes uit.

Gelijk de bluetooth ps3 headset besteld om online te knallen

16. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar daagjes uit??? Die kan maanden uit ;)

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    godverdomme, ik had al geen geluid bij de demo. Maar bij het gekochte spel ook al niet?? Wat is er aan de hand??

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is dit een vet spel. Ben nu ongeveer op de helft van de singleplayer en het is aan een stuk door vette actie. Sommige shootouts zijn gewoon niet meer normaal, zo intens. De Ai is zo goed, nu merk ik pas hoe slecht het eigenlijk bij de meeste shooters is. Zelfs als er maar een Helghast of 3 tegenover je staat moet je nog goed je best doen. Graphics zijn ook erg goed al kom ik wel wat mindere textures tegen. Verhaal doet zijn ding maar dat boeit mij in dit soort games meestal toch net. Ben al lang blij dat de cutscenes lekker kort zijn. Multiplayer nog niet gespeeld en ben normaal ook niet zo een fan van een MP dus ik denk ook niet dat ik deze bij K2 veel ga spelen. Ga het wel gewoon proberen als ik de singleplayer uit heb.

Iemand hier die echt op zoek gaat voor de Intel en Helghast symbolen. Doe ik op het moment niet echt en ben er in de eerste paar levels ook nog niet veel tegen komen op de route. Dus je zult blijkbaar echt moeten zoeken naar deze

edit//@egelhunter: Ik neem aan dat het geluid bij andere games wel werkt?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wow wat een spel! De actie is echt ontzettend intens, het geluid veruit het beste van welk spel dan ook en grafisch helemaal het einde.

Even zeiken op punten die ik minder vind:

- De personages zijn niet zo sprekend
    - Mini laadtijden tussendoor die de flow verbreken (af en toe ook als je springt :confused:)
    - Sommige textures niet zo denderend

Maar wat een spel en ik moet nog aan de mp beginnen :9

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit is idd wel wat vervelend maar is gelukkig altijd tussen de shootouts dus echt storen doet het ook weer niet. Maar krijg altijd wel een zo schrik gevoel dat mijn PS3 gaat vastlopen :+

Deel Deze Pagina