heb de hem uitgespeeld. Erg vette uitbreiding. Afiteling is mooi gedaan. Zijn die liedjes ook op de radio te horen? heb ze nog nooit gehoord namelijk
Ik vind de LATD leuk voor de missies maar om een beetje te klooien is de "oude" GTA beter. Ik vind de besturing beter en er zijn veel meer mensen op straat. In LATD zijn er een stuk minder en denk dat ze dat gedaan hebben om de download niet te groot te maken.
Denk het ook ja dat er daarom minder verkeer is. Maar ik vind persoonlijk motoren rijden in GTA 4 beter. Het is minder lomp. En Niko is ook veel sneller en bewegelijker.
Ik heb hem gister ook eindelijk gehaald. Als ik jou was zou ik gewoon een sawed off shotgun nemen en van dichtbij de achterkant verrot schieten. Zo kun je bij de laatste van ook de motorrijders er makkelijk afschieten.
Ik ben ook gewoon weer bezig met IV. Niko is gewoon de man, en vind Liberty City een stuk toffer met Niko dan met Johnny. Distoration, jeweet dat The Lost And Damned Deel 2 van mij is. Iedereen weet het
nee want we doen het zo, jij mag het algemeene gta topic hebben en ik dit topic en ik heb gta4 100% uitgespeeld nu alleen nog 11 races winnen en alle sp achievies zijn binnen*)
dlc of gta 4? want bij gta 4 kun je het beste deal breaker enz. doen bij dlc zou ik het niet weten @fiasco wat jij wil