Mijn zoon zijn pc werken ineens de usb poorten allemaal niet meer van. In de bios kan ik nog gebruik maken van het toetsenbord via USB en ben daar al wezen spelen met de instellingen van legacy (auto, enabled ed) en heb alles ook met F5 weer op default gezet. Echter geen resultaat. Iemand hier enig idee?
Bij mijn moederbord (Asrock) was de southbridge chip van Via kapot. Haalde de kast los en ontdekte dat ik op de chip een ei kon bakken. Zo heet was dat ding.
Op mijn zoon zijn pc heb ik gewoon windows. Even een cdtje zoeken dan maar en evt proberen te herstellen oid?
Probeer anders de chipset stuurprogramma's van het moederbord te downloaden en opnieuw te installeren. Zijn muis en toetsenbord beiden via USB aangesloten? Anders wordt het installeren knap lastig. Heb je nog een oude muis/toetsenbord liggen? Dus met PS/2 aansluiting ipv USB. Welke Windows versie gaat het btw om, XP of Vista?
Gaat om xp, ik heb nog een muis gelukkig dus misschien dat het lukt. Anders xp er maar opnieuw overheen