Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maar ik weet meer dan jou, want heb nog een email gehad met een andere datum, daarin stond op of voor 6 maart. :p

2. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij meer weet, waarom vraag je het dan hier? je weet tenslotte meer als mij/ons

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omdat ik het niet snap wat er daar staat. Waarom de macbookpro op een apart regeltje staat. Terwijl alles wel als 1 pakket verstuurd is.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag met de nieuwe 17'' gespeeld, wat een geweldig apparaat. Echt een hele grote vooruitgang! :)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat bedrag verwacht je dat ook.

Vind zelf de 13inch wat te klein merkte ik al wel....Goed dat ik hem dus zelf niet heb :+

En de macbook pro is veel te duur voor die specs in mijn ogen....

6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb even hulp nodig van jullie.
    ik heb nu een tijdje al microsoft messenger for mac en dat ging altijd goed, alleen nou sinds kort als ik met iemand praat via msn en ik heb een bericht verstuurd dan moet ik overnieuw op het praatbalkje klikken voordat ik weer een zin kan typen.
    weet iemand hoe je dit weer normaal kan zetten? want het is best irritant als je met 1 persoon praat en je na elke zin weer moet klikken op die praat balk

7. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook sinds kort. Moet ik elke keer met muis op het 'praatbalkje' drukken om weer te kunnen typen. Misschien een foutje ofzo van Microsoft Messenger...

8. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    hmm ja wie weet, eens kijken of er meer mensen zijn die er last van hebben

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het 'probleem' met de MacBook Pro is dat er eigenlijk weinig concurrenten zijn. Qua bouwkwaliteit zijn de HP business notebooks en de Lenovo's wel vergelijkbaar, maar dat zijn over het algemeen veel dikkere apparaten met een vele malen kortere accuduur. En dan laat ik nog buiten beschouwing dat het de enige machine is die officieel OSX draait ;). Ook dat vind ik wel een voordeel.

Ik ben het met je eens dat MacBook Pro een ontzettend dure machine is, maar ik zou niet weten wat ik anders voor dat geld zou krijgen als ik dezelfde bouwkwaliteit verwacht.

10. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    MSN is voor de Mac sowieso shit, download Adium! ;)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG] [​IMG]

Eindelijk ergens een magnetic mount gevonden, kon ik eindelijk mn iSight plaatsen :) Nu nog een groter scherm... en hopelijk komt de nieuwe Mac Pro er eindelijk es aan want ik wacht me een ongeluk zo langzamerhand..

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op m'n stage hebben ze ook een iSight met magnetic mount. Die ligt 99% van de tijd gewoon ergens in een la.
    Hij wordt nooit gebruikt! :+

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tja, dan vind je waarschijnlijk elke mac te duur voor z'n specs..

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat ik em ook niet veel zal gebruiken, maar kon em voor leuk prijsje overnemen, wel geinig :)

15. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik over de Imac ook.... Trouwens nog even over dat Applecare, het was handig om het via Ebay te kopen toch?

16. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Dit mag je op marktplaats proberen en dit is dan ook niet de juiste plek hiervoor - Cookie

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jep.

18. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    De geruchten over een 24 maart event worden nu toch wel hardnekkig, samen met een aantal andere voortekenen. Dalende stock van imacs bij veel winkels etc, dus hopoelijk over 3 weken een apple event met nieuwe imacs en Mac Pro :cool:

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd. Maarja, ondertussen ben je wel weer een paar maanden tijd.
    Terwijl in de gewone PC scene de hardware na een maand al verouderd is, blijft de Mac zo makkelijk met hetzelfde product voor dezelfde prijs in de winkel.
    Maarja, zie wel wanneer er weer iets nieuws aangekondigd wordt. Bij Apple weet je het toch maar nooit. En als er iets aangekondigd is, kan het nog wel even duren voor het in de winkel ligt.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat waren ze in december ook over de Mini :mad:
    Ik zit hier nog steeds met een Elgato EyeTV650 te wachten op de nieuwe Mini 8)
    Een inverstering van €400,- waar ik door de geruchten (waar ik me ook dapper door van de wijs laat brengen ;) ) maar niet optimaal van kan genieten... :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina