[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    FAIRY HEALING! AH!

Ongelofelijk dat ze zulke irritante stemmen erin laten zeg. Nemen ze de Engelstalige markt eigenlijk wel serieus? ^..^

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan die characters ook muten, maar ik vraag me af of er dan ook subtitles bij zitten.
    De voice acting is inderdaad erg slecht, maar dat houd me niet tegen om deze game te halen:)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan is het hopen op een patch die je de optie geeft om japanse voice acting in te stellen, zoals bij Ubisoft bij Naruto heeft gedaan.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De character line-up van JRPG's zijn echt inwisselbaar. Deze line-up had net zo goed kunnen zitten in Infinite Undiscovery of The Last Remnant. Door die waardeloze characters, en die Japanse matige grafische stijl, voel ik me niet zo naar deze titel toegetrokken. Maar goed, ik speel sowieso al bijna geen RPG's. Het mag een wonder genoemd worden dat ik Eternal Sonata heb uitgespeeld. Die deed wel alles goed in mijn ogen. Ik denk dat mijn volgende RPG pas Final Fantasy 13 is, dat ziet er wel fantastisch uit.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Lost Odyssey doet imo nog meer goed dan Eternal Sonata, maar das natuurlijk ook maar een mening.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vanochtend een mailtje van Gamehubs gekregen. :mad: Nja, dan maar wachten tot eind april. 8)

7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik ben erg benieuwd hoe deze game word, zit wel erg te twijfelen of ik em ga halen of niet

battle systeem is net als infinite discovery toch??

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet echt. Meer zoals Eternal Sonata.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand de engel-talige guide al ergens gezien?

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mmmm deze game lijkt steeds later uit te komen, weet iemand of er een regio vrije editiie is?? en of ie nou eind april of eind juni in NL komt?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We weten niet wanneer die in Europa komt. En hij is al uit in de US maar die zijn niet regiovrij anders waren we wel al aan het spelen. ;)

Edit: Hij komt dus in Juni.

Laatst bewerkt: 6 apr 2009
  12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op de xboxhome page staat die nog op april

maar stiekem zou ik blij zijn als ie pas in juni komt..zoveel games nog te spelen nu

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, het is juni ;).

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Square Enix heeft bekend gemaakt dat het spel Star Ocean 4: The Last Hope in de PAL regio's op 5 juni in de winkels zal komen te liggen. The Last Hope is een prequel van de populaire role-playing space serie. Het vierde deel draait om de gebeurtenissen die vlak na de Derde Wereldoorlog volgde. De mens werd genoodzaakt de aarde te verlaten, en in de ruimte op zoek te gaan naar een nieuw thuis. Het gevechtssysteem laat je gebruik maken van een party die bestaat uit vier leden. Als speler kruip je in de huid van de held, genaamd Edge Maverick, en de heldin Reimi.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mooie box art. Jammer dat nu alle games ineens op dezelfde datum uit gaan komen. Sacred 2 en later die maand Tales of Vesperia.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Deze game koop ik zeker, alleen niet vanaf de release dag.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vind ik niet erg. Ik haal eerst Sacred 2 want die is online. dan die spelen en daarna tegen de tijd dat ik me verveel kan ik altijd Star Ocean en Tales OV voor een zachter prijsje kopen

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Damn dit is balen hoopte dat ie nu al uit zou zijn wanneer ik terugkwam maar dus verplaatst :mad: ga zelf denk ik ook voor Sacred2 denk dat Star ocean later nog net zo leuk is en dan nog goedkoper ook.

19. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Hebben, hebben, hebben 8)

Heb geen probleem met het later uitkomen van de game, heb veel ste veel om te spelen. Alleen wel jammer van die voice acting.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als ze dan toch bijna tegelijk gaan uitkomen ga ik voor TOV.

Deel Deze Pagina