Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je gewoon nep gespeelt, hoef je de game niet de schuld van te geven.

2. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yakuza: ik zei toch ook bijna onmogelijk :9, maar als je 'n HP moet doen en daarna meteen 'n Tiger Uppercut, wanneer zet je de Tiger uppercut dan precies in? Hij mislukt steeds bij mij, steeds te laat of veels te vroeg en dan doet Sagat niks

3. Votingwhacker

Votingwhacker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit met een arcade stick gespeeld wat is er uberhaupt het voordeel aan ik vind die controller goed werken ik krijg alles eruit wat ik eruit wil krijgen behalve de 360graden moves van zangief

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zet de volgende altijd in, wanneer hij de 1e raakt. Zeg maar wanneer dat wolkje/flits er is. Misschien iets eerder. Is gewoon wat gevoel, maar dat heb je op den duur wel te pakken :)

@ Speurneus: (Y)

5. vPx Secour

vPx Secour Guest

Had 2x revanche tegen een bison dat een aanval spamde, wat kk gaar was.
    Daarna 3x tegen een Ken, 3 verschillende personen, maar allemaal zelfde: Hadoken en Shoryuken, herhaal.
    1x tegen Akuma dat hadoken's spamde en wanneer ik dichtbij was, teleport.

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spammen zit in het spel, het is in gewoon toegestaan. Spam jij nooit fireballs met Sagat?

7. vPx Secour

vPx Secour Guest

Nee, en zeker niet zoveel als hun.
    Ben begonnen met combo's en al die shit, dus nee ik spam niet.

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Thanks, het lukt me nu eindelijk, eerst speelde ik nooit met charge characters omdat de supers en ultra's niet lukte. Nu lukken ze me eindelijk ! Nu nog proberen de ultra van Akuma, die me ook niet lukt terwijl ik gewoon doe wat er staat ? 8)

9. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    pfffff, die Seth is wel erg overdreven|:-

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lp,lp daarna naar achter + hp+lk tegelijk :)

11. vPx Secour

vPx Secour Guest

Ze blijven godverdomme doorgaaaaaaaaaaan. :mad:

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik snap em niet

13. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste keer dat ik tegen jou speelde was het ook spammen naar achter springen, spammen en naar achter springen. Is niet erg want dan is het aan mij om een manier te zoeken om er langs te komen. Daar draait deze hele game om:thumbs: Ga door en geef niet op

14. Donwesll

Donwesll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben net begonnen met street fighter en heb nog nooit zo street fighter gespeeld. Zou iemand me wat tips en trucs kunnen geven alvast bedankt.
    :thumbs::thumbs:

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem de tijd, wees geduldig :) Kijk welk character je lekker vindt spelen. Dan beetje uitbreiden naar special moves en ultra's. Dan combo's oefenen.

Belangrijkste is dat je plezier hebt!

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb SFIV niet, maar ik heb genoeg vechtspellen gespeeld om te zeggen dat spammen een legitieme tactiek is. Als het geen valspelen is, en in de grenzen blijft van hoe het spel is gemaakt om te spelen, dan zie ik het als een manier om te winnen.

Irritant? Dat zeker, maar niks geeft meer voldoening om een spammer helemaal met de grond gelijk te maken.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    spam is een strategie. Wat ik aan kan raden is naar training mode te gaan en zelf te spammen als player 2 en dit op te nemen. Dan kun je daarna zelftegen de cpu spelen die wat je opgenomen hebt afspeelt. Op die manier kun je een tegen strategie maken

18. Donwesll

Donwesll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik zeker maar weten jullie ook nog een perfect chararacter om mee te beginnen ik speel met Ryu maar dat is zo standaard ik wil een aparte stijl hebben. Hebben jullie tips ? alvast bedankt

19. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ryu en Ken zijn naar mijn mening de beste 'instap-characters'. Persoonlijk vind ik Vega 1 van de vetste, alleen vind ik hem niet echt praktisch in een gevecht. Zelf vind ik Fei Long en Sagat mijn beteren. Sagat is nou ook niet echt uniek ofzo. Probeer anders Gouken eens (als je hem hebt vrijgespeeld). Misschien vind je hem wel fijn spelen + dat ik hem nog niet erg vaak ben tegengekomen online.

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Omg thanks ! IK heb echt 30+ minuten zitten proberen op zijn ultra maar ik deed de hard punch en light kick niet tegelijk :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina