[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ze staan toch gewoon op xbox live? Tenminste dat meende ik altijd.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Klik voor alle tijden die zijn gereden op XboxLive - PGR4. En btw, handewasser is echt niet overal de snelste...

Welke track + auto? :)

Dat staan ze ja :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu zelf met 1.01 op de 92ste plaats.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dan moet ik straks nog eens flink mn best gaan doen ook om in de top 64 te blijven.

5. JeePee

JeePee Guest

Hoe lang geld die quali nog?

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Tot 7 maart als het goed is. 08.00u is de volgende fase, de elimination.

Edit 1:
    Kijk even bij kwalificatie en sta alweer 114de.

Your Best Time: 1:00.57
    Seeding: 114th of 64
    Qualification bar: 0:57.96
    City: Tokyo
    Route: Ekimae Loop
    Car: NSX GT2
    Gear Type: Manual

Maar eens proberen wat betere tijd te rijden.

Edit 2:
    0:58.21 en dan nog 72ste.
    Zal wel erg dicht bij elkaar in de buurt zitten. Moet er zeker nog wel een halve seconde af kunnen halen, maar wilde net even niet meer lukken. Probeer het later nog wel eens.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  7. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Qualification bar: 0:57.96

Dat moet je dus halen om bij de beste 64 te zitten he :wink:

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik even zat te denken zo he,misschien leuk om eens te racen wie de meeste Kudo scores haalt binnen een bepaalde tijd.Bijvoorbeeld regels opstellen dat je met je wagen maar drie of 4 keer een donut mag draaien en de rest in de bochten moet doen.En alles brandschoon zonder de railing te raken,ja het is maar een ideetje maar wie iets anders weet laat maar horen.

9. JeePee

JeePee Guest

@ 2k,
    Ow die. Die kan ik nog wel herinneren. Leuke Q is dat volgens mij. Zal van de week ook eens ff proberen wat daar een beetje mogelijk is.

@ MaxxRaptor,
    Dat kan je gewoon in de career doen ;) Ik was gister ff de PGR3 career leaderboards aan het checken, en zag dat ik nog 7de v.d. wereld stond op zo'n hotlap challenge. Met de F50GT binnen een bepaalde tijd zoveel mogelijk kudo's/combo's halen. Career boards zijn namelijk niet op tijd, maar op kudo's.

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even snellere tijd neer gezet.
    56.97 en daarmee de 48ste plek. Hopelijk blijf ik nu voorlopig in de top 64.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Goed bezig, zet hem op iig. Blijf het proberen...:) Wil ook wel even kijken wat ik nog kan rijden, maargoed als ik net die ene persoon ben die jou op plek 65 zet voel ik mij ook direct schuldig :eek:

Ohw, kan ook wel ff kijken wat ik kan rijden, en vervolgens niet uploaden. OMG genius me...

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Heb het toch maar geprobeert:+ Na 4 ronden een 54.57. Kan nog wel een seconde vanaf, maar had er weinig zin in.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe doe je dat? :eek:
    Of is het door het muurtje-botsen?
    In mijn snelste tijd raakte ik ook wat de muur/vangrail en moet het nog wel wat sneller kunnen. Stond te kijken van mij tijd die ik die ronde toch ineens haalde.

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, geen muurtje-botsen, gewoon wat snelheid in de bochten houden en nooit naar de 2e versnelling gaan btw.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Thanx,oow die luchtgevulde pionetjes zijn zo leuk in PGR3 lol.Af en toe kun je het niet laten er opsettelijk enkelen mee te nemen,toch jammer dat er geen weerseffecten in zitten.

Maar dit topic leeft wel weer even zeg,lijkt wel alsof de meeste deel 4 minder vonden.;)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Is het ook ;)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net even gekeken en zit al weer 3 tienden boven de vereiste tijd. Wordt dus nog behoorlijk intensief gespeeld. Misschien dat ik vrijdagavond nog eens een goede tijd probeer te zetten, maar weet niet of het me gaat lukken en of mijn Xbox het dan nog doet. Begon net bij PGR3 een raar geluid te produceren in de discdrive. Nu met GoW erin lijkt drive wel weer even normaal te doen. Maar even in de gaten houden. Hij moet binnenkort toch wel weg voor reparatie, maar geen zin in bekraste dissc.

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Anders moet je PGR even op je xbox zetten, dan draait hij ook minder. Is de kans op schade ook minder. Ik ga zo ook ff proberen...

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben vandaag maar weer eens begonnen met de hele Solo mode overnieuw op Gold door te spelen,blijft gewoon tof inelkaar gezet waar in PGR4 de career mode wel heel erg saai was op sommige proeven na dan.Ook die nostalgie dat je zo met die 'Jag' begint in London,fantastisch gewoon.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit deze career mode in elkaar dan? Want ik heb namelijk wel zin in een racegame.

Deel Deze Pagina