Als je écht een hekel hebt aan spellen waarbij je tegenstanders soms niet dood gaan dan is deze game niks voor jou ben ik bang. Vijanden weigeren soms neer te gaan, zowel offline als online.
Online komt dit mede door de verschillende classes.. zo is er bijvoorbeeld een Assault class die meer armor heeft dan andere classes, dus gaat die ook moeilijker neer. Maar dit spel draait gewoon heel erg om classes. In CoD ben je een simpele marinier met een wapen en in dit spel is elke class cruciaal tot het succesvol behalen van een bepaalde missie/objective.
Ik vind de diversiteit echt heerlijk! Je kan echt voor jezelf bepalen waar je het meest voor in de stemming bent. Teammates healen? Medic. Lekker lomp met een rocket/grenade launcher? Assault. Verdediging opzetten? Engineer. Of toch gewoon lekker snipen? Scout. En mede dankzij de mogelijkheden om secundaire badges met primaire classes te combineren heb je echt een zo goed als eindeloze keus.
@Nukem, laatste rank. Rank 13 ofzo. General.
Edit: Awesome, ik log net in "Because you are within the best 1% players of this week you have been awarded the honor rank 'Valor Grand Cross'"
.
Laatst bewerkt: 2 mrt 2009