FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, helemaal niet.
    Hier wordt ontzettend veel onzin verteld, bij andere games is dat veel minder.
    Wat gaat het mij aan met hoeveel je gewonnen hebt met een Amerikaan?
    80% van de berichten hier zijn eigenlijk berichten die via chat kunnen besproken worden.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus-fucking-Christus, wat de hel is er nu ineens met dat Real Madrid? Wie's die blonde pannekoek in de spits? Er staat Huntelaar, maar dat MOET haast wel zijn broer zijn :p ( Ja, sarcastisch ). Ik werd met Liverpool COMPLEET weggespeeld, 4-0 verloren.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je elk topic bekijken. Wat gaat het mij aan dat Willem een skull heeft gevonden bij Halo Wars? Wat gaat het mij aan dat Toprowhide gisteren een paar potjes Wingman (Gears of War) heeft gewonnen? Wat gaat het mij aan dat mensen soms lag hebben (Gears of War)? Wat gaat het mij aan welke tijd voor een speedrun DulleNL nu weer gehaald heeft (Mirrors Edge)?

    Wat ik probeer te zeggen is dat bij elk topic eigenlijk hetzelfde gebeurd, bij Fifa is dit wat erger omdat de wedstrijden korter zijn, en je duidelijke uitslagen hebt (scores). Al die dingen die ik net hierboven noemde vind ik leuk om te lezen, ze hebben echter geen toegevoegde waarde, zoals de scores in dit topic.

    Niemand dwingt je om alle uitslagen door te lezen, en je kan gerust een vraag stellen. :)

    Ook heb ik nog geen antwoord op mijn vraag, wat verwachten jullie dan in dit topic te lezen?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind ook gewoon dat je mag posten als het gewoon met FIFA te maken heeft.
    Oké dan hebben we het niet over dat van (eer)gisteren dat was wel een chat :9
    Maar ook wat Orange zegt gebeurt dit in elke topic.
    Maar zoiezo al de (meeste) ''noobs'' vragen 100x dezelfde vraag en daar is al 100x antwoord opgegeven.
    Eigenlijk best raar dat degene die hier nooit komen opeens beginnen te zeuren... maarja... (en dan heb ik het over posten)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Atletico nog een beetje goed geworden na de update?
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Neem iig aan dat Barca nu wel een stuk slechter zal zijn. Drie wedstrijden op rij een slecht resultaat. Real zal wel goed blijven.

    Man-u zal wel helemaal sicker-de-sick goed zijn door het winnen van de League Cup. :'-(
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey! :mad:

    Sorry, ik zag mijn naam staan dus moest even reageren.
    Mijn mening hierover:


    Als in ieder topic alleen maar over de game werd gepraat zou het snel dood zijn. Dat topic en snel het hele forum.
    Een topic zoals dit, en dus ook andere, blijft na de release juist in leven doordat men met elkaar praat over de prestaties die ze hebben gehaald.
    Het zij een speedrun in ME (:cool:), een mooie score met Fifa of dat je n00bs gepwnd hebt met Call of Duty.
    Wat verwacht je anders te lezen? Een diepgaande analyse over de technische aspecten van de game?

    Zolang je maar niet iedere score die je hebt gehaald gaat posten is het toch niet zo erg lijkt me? En als je de game zelf interessant vind maken dat soort posts al helemaal niks meer uit. Want je deelt immers dezelfde interesse.

    Als je Fifa helemaal niks vindt kan ik me het voorstellen dat je dat soort posts irritant vind. Maar daar hebben we een mooi rood kruisje voor. Kijk maar; daar rechtsboven. :+

    En beledig mijn speedruns niet meer!
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt niet helemaal goed gelezen Dulle. O-)

    Verder ben ik het volledig met je eens. :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, sorry. :+

    Ik was even blind van woede toen ik 'Wat gaat het mij aan.... ' zag. Daarop volgende zinnen waren opeens een stuk minder interessant. O-)

    (neem dat blind van woede maar niet al te serieus :D)

    Mja, ik vertrek maar weer uit dit topic. Aan mij hebben jullie toch niks aangezien ik niks nuttigs over de game heb te melden.
    Behalve dat ie me beter lijkt dan de enige footie die ik tot nu toe heb: Uefa Championsleague 06/07 ofzo. Die waar je voetbalkaartjes moet verzamelen.
    Maar dat lijkt me een understatement.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus je mag hier niets posten wat niet van toepassing is?

    Geen scores? Geen wedstrijdverslagen alleen maar nieuwtjes? Of begrijp ik het nu verkeerd dan?

    Raar! Want daar is toch een forum voor.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van discussies of de vragen van mensen beantwoorden? Volgensmij is daar een forum voor. Wist niet dat een forum er was om wedstrijdverslagen te maken of scores neer te zetten.. 8)

    Maar van mij mag het wel hoor, als het maar niet te vaak gebeurt. Niet een verslag van elke wedstrijd die je speelt maken want dan wordt het al gauw irritant.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het uit de hand zou lopen dan zou een mod er wel iets aan doen lijkt me.
    Ik vind hetzelf niet irritant want ik lees wat ik wil lezen.
     
  13. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Er is toch discussie? En er zijn toch vragen die beantwoord worden?

    Ohhhh gelukkig!!!
    En zo vind ik jou nu irritant, zo is er altijd wel wat, ik vind het wel tof om die verslagen te lezen
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    90% is al beantwoord. Vragen zoals : "Welke team moet ik kiezen?" "Alles behalve Manchester United" en "Hoe scoor ik?" zijn al lang en breed beantwoord. Ze moeten wat vaker de ZOEK knop gaan gebruiken.

    Voor de rest, een forum is voor discussies / vragen / meningen en alle andere meuk. Als een moderator verslagen ziet is het toch niet erg, want het blijft netjes. Ik lees wat ik wil lezen, hoe dan ook.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het ook leuk om te lezen, al worden er nu niet zo veel meer gepost :mad:

    Vragen die al vele keren beantwoord zijn:

    - Hoe krijg ik die emails (uitslagen dus)
    - Hoe weet je welke level je ben (door de emails!)
    - Hoe kan ik mijn statistieken zien (werd vroeger veel gevraagd, nu niet meer gelukkig :) )
    - Hoe scoor ik met een vrije trap (slechtste vraag want dit staat op de startpagina van deze topic)

    Maar ook moet ik zeggen dat deze soort vragen ook wel goed beantwoord worden :)
    Heel soms zie ik misschien dat een vraag 2x word gesteld voordat ie beantwoord word, maar oké geduld is een schone zaak :eek:
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg ik dat er geen discussie is of dat er geen vragen worden beantwoord? Ik zeg alleen waar een forum voor is. Lees mijn post eerst goed.
    Volgensmij vat je het allemaal een beetje verkeerd op, maar goed. Was niet bedoeld als provoceren ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan mag jij de definitie FORUM wel eens opzoeken. Nee, doe ik wel voor je :

    Maakt overigens niks uit, maar als je bepaalde dingen NIET WIL lezen moet je het gewoon niet doen. Ik heb er niks op tegen, maar discussies moeten blijven bestaan, dat doe je dus niet als je alleen leest. Besides, als je alleen leest, waarom registreer je je dan? ;)
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat "Lezen." was richting Straatrat omdat hij mijn post verkeerd had gelezen. Het was niet de definitie van een forum als jij dat denkt. Die heb ik al eerder gegeven.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah, my bad dan :) :b:
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Don't care don't watch/read.
    In de 120e minuut de 3 - 2 gemaakt.
    Stond 2 - 0 voor... daarna kwam hij met geluk terug op 2 - 2 :mad:

    Level 11 :D
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina