1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    In plaats van deze zinlose post, zou je me willen uitleggen waarom? Natuurlijk is mijn post gebaseert op mijn mening, daarom is het ook mijn post.

    Ik vind dat ik best goed met C.Viper uit de voeten kan, omdat ze dezelfde snelheid heeft als bijvoorbeeld Sakura. Ze heeft een goede, makkelijk uit te voeren trap move. Ze heeft een afstands move (die grond slag), ze heeft een soort van drakenslag (die elektrische vuist), ze springt vrij soepel etc.

    Je hoeft je taktiek tussen Ryu en C.Viper niet zo aan te passen als tussen Ryu en Zangief of Blanka, om maar een paar characters te noemen.

    In plaats van het "dahaaaaag", zou je mij kunnen vertellen waarom het moeilijk is om te switchen tussen Ryu en C.Viper?

    Al geloof ik overigens zelf dat C.Viper niet sterk genoeg is om tournooien mee te winnen.
     
  2. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Viper is een ZEER goede character.................in de goede handen. (en ze is zeker sterk genoeg om een tourney mee te winnen)

    Zij is verruit de meest advanced character in het spel. Ga maar Trial Mode doen, vanaf Level 2 gaat het je nachtmerries geven.

    Nog niet duidelijk genoeg?





    Als je zo wilt spelen, dan gaat het je niet lukken. Het lijkt makkelijk, maar dat is het zeker niet.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Coole filmpjes zeg!

    Ik noemde C.Viper in eerste instantie al, omdat ik het een leuke character vind om mee te spelen. Momenteel zou ik ook zeggen dat Ken en C.Viper mijn main characters zijn, maar dat is meer omdat ik hier nu deels aan gewend ben. Rufus en Sagat vind ik ook erg leuke spelers, maar online word ik er nog hard mee ingemaakt.

    Het viel me op dat de mensen die in de SNES periode SF2 hebben gespeeld, nu nog steeds een voorsprong hebben. Ik was meer van de Mortal Kombat en Tekken, maar die zijn toch echt langzaam vergeleken met SF4.

    Wat zijn jou 2 main characters Nindo?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Moeten we een keer doen, powerslave.

    Ik zag trouwens dat je die defeat Gouken achievement op de hoogste moeilijkheidsgraad hebt gehaald. Hoe heb je dat geflikt Yakuza?

    Ook ik vind Viper ontzettend ruig, maar veel kan ik nog niet met haar. Tenminste, de specials gaan wel, maar ze op het juist moment uitvoeren lukt nog lang niet altijd.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  5. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je mening over Viper, Ypuh. Ik wou toen de game uit kwam Viper ook spelen (en heel graag als main) maar die Seismo/Thunder Knuckle cancels zitten momenteel niet in me vingers. Hints lezen hoe ik het moet doen is ook niet genoeg.

    Mijn SF geschiedenis is ook niet breed. Ik begon in november 2006 aan Street Fighter 3 Third Strike. Ik had een hevige achterstand (want iedereen was al 3/4 jaar bezig) maar ik heb een crash course genomen (door alle top spelers compleet geowned worden) voor een half jaar en door de resultaten in de laatste toernooien van dat spel, behoor ik nu tot de top 5. Nu dat SF3 uit het plaatje is, gaat het me heel goed af in deze nieuwe game. SF4 moet je ook niet aanzien als nieuwe game dus nieuwe kansen. Er zijn natuurlijk SF veteranen die heel goed kunnen zonen (ruimte overnemen) combo's, executie, en onder druk presteren.

    Street Fighter is hoeveel je ervoor over hebt, is hetzelfde wat je terug krijgt. Als je echt je skill omhoog wilt krijgen, moet je enthousiast zijn. Je hoeft de game niet elke dag te spelen ofzo (het moet natuurlijk een hobby blijven) maar je denkwijze bij het spelen moet omhoog gaan, je moet harder proberen met je moves eruit krijgen op de juiste momenten, en je moet tegen druk aan kunnen.

    Ik heb in iedergeval geen trainings schema of wat. Ik zit nooit in training mode, maar ik lees af en toe wat nieuws over de game. Maar het belangrijkste voor mij en dat het altijd is geweest is "als je het spel maar speelt", ook al is je tegenstander keihard/keigoed, of je tegenstander is barslecht...als je maar snapt hoe het spel werkt.

    Ok dit ziet er echt uit als een SF nerdy post. Mijn main character is momenteel M. Bison. Ik speelde eerst Ryu als main. Voor de rest kan ik wel goed spelen met de hele cast. (Behalve Blanka Rufus en E.Honda)
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die Viper filmpjes zijn vet. Ik wilde ook met haar spelen, maar net zoals Akuma kan zij niet veel hebben terwijl ik graag aanvallend speel. Dat is de reden dat ik vaak met Ken speel.
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik speel erg veel Viper.
    moet zeggen dat ik bst wel goed met haar ben..

    hahah goede grap peter..;)
     
  8. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik weleens tegen jou willen spelen :)
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vd week een party met BigSyke, Sharky en Kingkaneda. Gingen we een beetje elkaar afwisselen. Misschien een leuk idee om dat binnenkort nog eens te doen met een aantal leden?

    Enne Gijs, ik pak jouw Viper :9
    En ik won wel die laatste potjes van je.. :'-(

    EDIT: Zifnap, binnenkort cker weer ff, was gister ff Halo aan het doen (A)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    nou peter, als ik viper kies win ik meestal van je hoor:'-(
    ik loop je maar te fucken over sagat.
    de laatste paar potjes met sagat won je net ja;)
    ben je er al uit je of je sagat of fei long gaat?

    was je vanmiddag online?

    komt goed man;)
    wat is je tag dan?:b:
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    We kunnen wel een keer bij mij zitten, ik woon een kilometertje of 25 van Groningen stad af en heb hier 2 leuke setups =). Andersom vind ik ook prima, al ga ik niet met mn tv en XBox naar Groningen op de sleep, hehe.

    Ik heb ook nog wel 1 of 2 vrienden die van plan zijn wat Street Fighter avonden te houden. We reizen elk toch al een keer of 5-6 naar Groningen in de week, dus een keer extra zou niet erg zijn.
     
  12. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
  13. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zou ik ook wel willen zo'n party, dus volgende keer ben ik er zeker.
    Gijs volgende keer kies jij je Viper tegen mijn Sagat, please? :thumbs:

    E: Heb weer 1776 BP, na een groot verlies van punten.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik snap nog steeds niet waarom die Seth zo oneerlijk moeilijk word in de 2e en 3e ronde. Je moet je gehele tactiek aanpassen alleen omdat hij kan teleporten. Bah.
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik word er ook gek van zelfs op easy is hij niet soms bijna onmogelijk
     
  16. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Ik ga proberen te spelen met Rufus, misschien dat het een hele vette (letterlijk weten we al) character is.
     
  17. Nethris

    Nethris Guest

    Houd het gewoon op Ryu, hij is te chill. _O__O_
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ryu is zeker leuk. Ach, Ken ook. En Sagat, Akuma, C.Viper. Allemaal hebben ze wel wat eigenlijk. Momenteel is Ken mijn favoriet, maar dat is toch meer vanuit een 'vertrouwd zijn met....' oogpunt. En ook een beetje omdat ik een charge attack nog steeds niet geheel lekker uit een normale controller krijg.
    Zodra ik dat weer meer in mijn vingers heb (of eindelijk mijn stick binnen heb) dan ga ik zeker weer met Guile, Blanka en Bison spelen.
    Zangief moet ik ook weer eens oppakken. Wel wat gespeeld daarmee, maar ook met hem voel ik dat ik toch een arcade stick nodig heb en niet optimaal kan spelen met de normale controller. Dingen als de 360 piledriver krijg ik er wel mee uit, maar normale worpen heb ik juist weer moeite mee. (go figure)
     
  20. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox is dood dus ben een tijdje niet online. Gaat lekker, eerst mijn stick en nu me xbox :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina