FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wie versus wie? O-)

    Ik ben inmiddels ook level 7. Hoop dat ik snel level 10 bereik, ziet er toch net wat mooier uit: die dubbele cijfers. :b:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Laten we dan gewoon weer met z'n allen ontopic gaan en het posten van scores ietwat inkorten. Gisteravond Fifa 09 clubteams was weer gezellig. Mochten er meer geïnteresseerden zijn die vanavond wat Fifa Club matches wilt spelen, laat het dan even weten dmv een PM of message op XBL naar mij of Ralluf. :)
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Loopt lekker Ferron;)

    Er wordt hier inderdaad meer gespammed dan in somigge andere draadjes maar dit lijkt ook meer een community waar een hoop mensen die bij elkaar in de friendlist zitten elkaar op de hoogte houden en informatie geven over de weekly adidas live update.

    En er is geen geschreven regel dat je niet alleen maar uitslagen mag posten, daar is deze draad juist goed voor.

    Somigge mensen reageren hier nu terwijl ze hier voorheen nooit reageerden, als het je ergert moet je gewoon niet in de draad kijken, wtf..

    Ik ben gister een manager mode begonnen met Darlington in Coca Cola League 3, een mini begroting en ik moet kampioen worden:+

    Mijn doelstelling is om binnen 6 seizoenen in de Premier League te zitten (je hebt er sowieso 4 nodig..)

    Ik speel op Legendary dus met Darlington, me enige aankoop was Elyounoussi van Heerenveen, met zijn 72 is hij meteen de beste speler in de hele Coca Cola league 3 8)
    Acceleratie 86 dus erg handig,
    Het gaat alleen niet echt goed in de league, ik sta rond de 15de plaats (22 teams!!)
    In de 2de ronde van de League cup moest ik tegen Birmingham van 3,5 sterren terwijl ik 1,5 ster ben.

    geen enkele kans, 0-0 en gewonnen na strafschoppen:d

    Edit://

    Zeg maar hoelaat Daz, ik wil wel meedoen;) ik zit al in de club
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, loopt inderdaad lekker :)
    Headset heb ik pas over ongeveer 2 weken binnen... dus tot die tijd zal ik het maar moeten doen met een toetsenbord :9
    Het posten van me wedstrijd uitslagen heb ik ook al ingekort (2 delen terug waren dat nogal veel per dag :9 )
    En net ook weer gewonnen van een level 11 met 2 - 0 :D
     
  5. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat we ook kunnen doen is veelgestelde vragen op de 1e pagina zetten en vrolijk door gaan met het ''spammen'' van uitslagen :p
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Viktor, nerd!

    Speel nou is tegen mij hé? Ok, speel tegen mij zodra ik XBL Gold aangeschaft heb, die is verlopen :mad:
     
  7. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    aantal mensen toegevoegd *)
    ik kan wel aardig goed fifa spelen
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Is een keer een potje doen dan ?
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen al level 15, afgelopen dagen 2 levels gestegen. :)
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Een van jullie zin om een potje te spelen ?
     
  11. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst van jou gewonnen toch? :)
    Nu zal ik waarschijnlijk heel hard verliezen, bak er niets meer van. Ben van plek 850 naar 2500 gezakt |:-
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut spel is Fifa soms zeg. AZ(ik) - Juventus(met Live Season). Schiet ik godverdomme 3 keer op de paal en 1 keer op de lat. En hij scoort ze natuurlijk allemaal omdat hij me eruit sprint. Echt, hoe ongelooflijk naaiend kan je zijn


    Edit; IK KRIJG ER 37 PUNTEN VAN AF? WAT IS DIT? Ik speel met een 3,5 sterren team tegen een 5(Eigenlijk 6, maarja, dat kan niet) en krijg 37 punten eraf? Ik ga Fifa echt een tijdje niet meer spelen, wat een bullshit dit zeg
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke level was hij ? ;)
    Waarom speel je bovendien met AZ als je weet dat hij je er uitsprint?
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Niveau 9:p. Ik was trouwens gisteren tegen een niveau 18(ben zelf 20) en deed toevallig dezelfde wedstrijd(AZ 2 - Juve 3 ). En daar kreeg ik maarliefst 41 punten eraf. Serieus, das toch bullshit
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speel je dan ook met AZ? Ik speel gewoon met Juventus. :p
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Logisch he dat er dan zoveel punten af gaan 8)
    Ja bij level 18 is dat zo ja dat begint volgens mij bij level 10.
    Dat ookal is hij maar 1/2 levels lager er echt veel punten af gaan :'-(
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst een vriendelijke message gekregen van een tegenstander. :)

    Hij heeft in de hele wedstrijd maar een keer mijn goal gezien. Zijn stats: 148 wins, 81 losses. Hoe kan je dan niet mijn goal hebben gezien? 8)
     
  18. Burnie

    Burnie Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    burniexcelsior [niveau 7] tegen icedwoolley1 [niveau 5] 2 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 26

    burniexcelsior [niveau 7] tegen GIBBO321 [niveau 1] 2 - 0 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 24

    burniexcelsior [niveau 7] tegen Oo Partz oO [niveau 3] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 42

    josep 08 [niveau 5] tegen burniexcelsior [niveau 7] 0 - 3 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 32

    Skich08 [niveau 10] tegen burniexcelsior [niveau 7] 2 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 30
    Laatste was egt naaiend enige wat hij daat was rennen met Abongalahor (of zo iets) van Villa ={
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oe, ben weer een beetje beter geworden sinds dat dieptepunt van vorige week. Even revenge op Steel Dogg genomen en kon aardig mee ballen met Viktor. :D
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    GewinnerPhil [Level 1] vs Biqshow [Level 1] 0 - 6 (final score)
    XxgarrygliterxX [Level 1] vs Biqshow [Level 1] 2 - 3 (final score)
    Biqshow [Level 1] vs Lordfly78 [Level 1] 3 - 0 (final score)
    Biqshow [Level 1] vs kolamola [Level 1] 3 - 0 (final score)
    iFranzo [Level 3] vs Biqshow [Level 1] 3 - 2 (final score)
    Biqshow [Level 1] vs SCR Bertl 81 [Level 1] 0 - 1 (final score)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina