1e wedstrijd Napoli - FC Porto 3-0 Rood voor Bruno Alves (Porto) Tweede zal binnenkort volgen. Maar de 1e 3 punten zijn binnen.
2-2 en 2-0 verloren. De lat zat aardig in de weg en was erg slecht met afronding. Hamid benutte zijn kansen allemaal helaas. Getafe - Galatasaray Hamid070 - Fergie NL
Ja inderdaad, waren erg leuke potjes waar jij toch best wat kansen had maar ze niet benutte! 2e wedstrijd stond ik weer 2-0 voor maar werd 2-2 en uiteindelijk toch met penalty's gewonnen maar dat was voor de lol. Wanneer kan iemand weer uit mijn poule spelen?
sorry, je kan mij ook uitschrijven heb het echt veel te druk komende 2 weken met werk, en andere dingen.
Je hebt nu iderdaad GEEN verlening in de groepfase, Sorry voor de late reactie ik had een virus in mijn PC Maar de wedstrijden die zijn gespeeld worden nu geupdate
Dus je stopt er mee ? Hmm dat betekent dan dat ik toch zijn plaats mag innemen aangezien ik 2e ben Sunderland 2-1 Panatinaikos 25e Malbranque 1-0 55e Cisse 2-0 58e Rukavina 2-1
Borussia Dortmund - Wigan Athletic 5-1 geen kaarten. Wigan Athletic - Borussia Dortmund 4-0 geen kaarten.