Ik zal me wel inschrijven, maar ik heb echt ultra weinig tijd. En het kleine beetje tijd besteed ik aan Killzone :X.
Al 22 mensen gingen je voor en hebben de challenge der challenges gejoined! Dus waar wacht je nog op??? JOIN NOW!
In mn eigen topic mag dat best ! Ga zo ook maar eens op de bazar spammen in mn topics ! Hoe meer zieltjes hoe meer vreugd!
Hoezo heb je die nodig dan? Kun je je niet aanmelden bij 360voice anders? Ook niet met ander mail adres?
Als ze bij 360voice gewoon even met TrueAchievements samenwerken zouden er in mijn ogen veel leukere True Achievement challenges kunnen worden gehouden. @ Priest hieronder, doe niet zo triest priest.. ik snap ook dat ze dat niet gaan doen. Niet te bijdehand gaan doen.
Laatste dag om je nog aan te melden! Vanavond wordt de challenge gelaunched en morgenochtend gaan we van start! Dus waar wacht je op? JOIN NOW!
Ik heb nog wel wat games liggen waar ik veel punten kan halen . Kung Fu Panda bijv. Alle Call of Duty games . En als het goed is krijg ik vandaag Most Wanted binnen. Als ik daar 10 uur aan besteed heb ik ook 1K erbij
Dan moet je alleen wel de moed/kracht kunnen vinden om dat te doen, vorige challenge wou ik ook NFS:MW uitspelen maar ik heb maar 2 achievements (50G) gehaald ermee . Veels te saai.
Ik heb hem ook nooit uitgespeeld. Zelfs King Kong heb ik niet op 1000 (maar 500) Ik zie wel hoeveel GS ik ga halen. Morgen krijg ik CSI binnen omdat die me sowieso wel tof leek. Met geen één challenge ga ik in die week ook echt voor de achievements. Ik schrijf me gewoon in en zie wel waar ik eindig