Nee, naar microsoft cd opsturen met brief erbij, krijg je een nieuwe terug. (Gewoon zeggen dat de cd bekrast is, klaar) :b:
Dat is onzin! Het is toch gewoon de schuld van Microsoft dat die kut xbox de CD's beschadigd. Dit moet je gewoon ff uitleggen en dan komt het wel goed!
maar er zijn nu 2 spellen bij mij verneukt en het zijn 2 verschillende soorten krassen ( heb nog gekeken was krasloos toen ik hem erin deed)
Heb dan wel geen vakantie, maar Horde is altijd wel leuk om te doen, als ik 's avonds of in het weekend niets anders aan het spelen ben.
Kut voor je man. Ik heb in korte tijd last gehad van allebei mijn duimen(Eerst de rechter toen de linker) Maar bij mij was het allemaal in het begin van de week toen ik geen tijd had voor gears2
Iemand die met mij de wave 50 wil halen.. sta op 37 nu.. tevens de eerste 10 hordes van die 3 andere maps... and what else? grtz
Wie wilt binnekort, 6 maart, achievements halen met Gears 1 + 2, PGR4 en Streetfighter 4. Heb 7 van mijn 10 vingers gekneusd, maar gamen kan ik nog. (Vecht incident)