Left 4 Dead

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 feb 2008.

1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik moet nog het symbolische aantal van 1 zombie afmaken voordat ik deze game dan eindelijk 1000/1000 heb \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

* Gaat op zoek naar een witch om te crownen*

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat versta je onder deuren blokkeren? Dat ze die trap hebben verwijderd vind ik wel minder, was wel tof om daar onder te zitten in de campaign. In versus zal het waarschijnlijk een stuk minder leuk zijn.

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat hij datgene bedoelt waar iedere persoon die boven de 12 jaar is en het spel speelt verschrikkelijke teringhekel aan heeft en we niet kunnen begrijpen dat er mensen zo verschrikkelijk zielig zijn dat ze het ook echt gaan doen. Maar ik hoop het niet.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook leuk :).

5. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen één advies speel dit niet 's nachts en stoned. Dat is echt zo eng.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :+ vind je? ik vind het wel meevallen...

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je zag ze zeker op je afkomen :9

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Anders laat je even zien dat je veel issues hebt/ niet goed in je vel zit. Het is maar een spel hoor :emo:. Ik vind het gewoon leuk om af en toe wat te kutten in games en L4d speel ik vooral voor de fun. Het is geen serieuze shooter zoals COD 4 om maar eens wat te noemen.

Met de patch zijn de fun dingen helaas weggehaald, ik speel het nu dus ook niet meer. Jammer maarja, ik vond het leuk om af en toe de andere partij te plagen door iets voor een deur of boven een put te zetten. Verder was het mooi om een minigun te chargen en zo kan ik wel even doorgaan. Lame dat dit er allemaal uit is gehaald en dat L4d zo "serieus" moet zijn :mad:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind het net als Marruk eigenlijk wel prima. Een beetje kutten in een online game is natuurlijk best leuk, maar niet als je daarmee alleen het andere team maar frustreert en ervoor zorgt dat ze het spel niet zo kunnen spelen zoals het bedoelt is. Ik vind het meer iets om bijv in een coop game te doen :)

10. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ten eerste, ik heb het alleen over de kansloze mensen die die heftrucks voor bepaalde deuren of liften zetten zodat de Survivors er onmogelijk langs kunnen. Ik wist niet zeker dat je het daarover had (en de dingen die je daar zegt maken voor mij ook niks uit), maar zo wel: ik geef gewoon mijn mening op iets wat voor mij vooral over komt als 'h4h4h4h4 nu k4n j3 er niet langs pwned pwned pwned pwned'. Dan lijkt het me als je dat doet dat je veel serieuzer bezig bent (IK MOET WINNEN ANDERS HATEN MIJN ONLINE FRIENDUHN MUH).

En L4D moet alles behalve serieus gespeeld worden, maar als kindjes ervoor zorgen dat je de hele tijd op één plek vast zit (en de infected kunnen ook niks doen want alle survivors zitten bij elkaar) dan heb ik daar gewoon een grote hekel aan.

11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me over het algemeen in marruk inleven, ik vind het ook bloed irritant als mensen gaan lopen te kutten in een spel maar bij left voor dead maakt het eigenlijk heel erg weinig uit, je verliest geen XP, gaat rangen omlaag en als je wilt kan je zo in een nieuwe game komen die eventueel gewoon weer verdergaat waar je gebleven was. Ik speel left for dead eigenlijk ook alleen met vrienden, dus dan heb ik dat gezeik sowieso al minder ( of eigenlijk juist meer maar dan kan ik het hebben)

12. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan om L4D te halen, maar zal ik hem op de PC of op Xbox 360 halen?

13. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Xbox 360 Duh! En l4d vind ik niet eng.. Re5 dat word pas leuk 's nachts!

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik dacht dat er een demo van dit spel was. Is die er niet meer?

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou toch voor de PC-versie gaan, als je achievements niet belangrijk vindt (Of kan je wel achievements halen via de PC-game?).

3 simpele redenen:

- PC-games zijn goedkoper
    - Besturing werkt beter, hoewel het op de xbox360 ook wel fijn werkt.
    - Meer maps etc. door de map editor die erbij geleverd is.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als ik me niet vergis komt in de DLC op de pc ook een map editor die niet op de 360 komt dus ik zou dan voor PC gaan. Tenzij jou dat niets boeit..

17. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar de demo staat gewoon bij xbox live als het goed is anders moet je effe naar het gedeelte alle demo gaan en dan naar de letter L

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Had ik al gedaan, maar daar staat die niet. Ik lees nu ook in het 'Demo' topic dat de demo van XBL is afgehaald na de release van Left 4 Dead.

19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo is verwijderd en je kan achievements halen op de pc, alleen stellen die geen ruk voor omdat je gewoon kan cheaten ( Cheatcodes zoals Remove_Tank en dat soort dingen)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn er nog mensen die dit spelen. Heb hem nu ook en vind hem wel geinig, maar met wat XBW'ers is het veel toffer. :)

Deel Deze Pagina