Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dude, zoals ik al vaker heb geprobeerde duidelijk te maken: Het gaat mij om de EERSTE playthrough. Niet de goede of slechte. ;)

En ja; misschien kan je aparte saves gebruiken, maar niemand weet zeker hoe het geimporteerd gaat worden in ME2, dus ik neem geen risico en verpats de game. Voorlopig.
    Zoals gezegd zal ie er ooit wel weer inkomen, maar voorlopig niet.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Je standpunt is te snappen,maar dat is nu net het hele lullige ervan dat we niet weten wat ons te wachten staat.Ja ikzelf heb ook wel die neiging om de game te verkopen,maar ik doe het niet wie weet waar het nog goed voor kan zijn.er zijn games die ik verkocht heb en erg veel spijt van heb,sinds die tijd doe ik het niet meer.Ja je kunt ze wel weer kopen naderhand,maar waar ben je dan mee bezig.:D

Nee laat de game maar in de kast,voor het geval.PGR3 heb ik nu ook al weer uit de onderste bodem gevist,en nu neem ik mezelf kwalijk hoe leuk een kleurijk die game was ten opzicht van deel 4 bah.:b:;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bewaar die game dan in elk geval totdat deel II uitkomt en verpats hem niet. Als je hem toch wilt verpatsen, wacht dan even tot eind deze maand. Wie weet, wie weet. ;):)

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu pas eigenlijk aan die game begonnen. Ik kies altijd een beetje de goede kant, in elke game. Omdat als je slecht doet, vaak minder kan doen. Het is een beetje die angst die dan heerst.

Tot nu toe vind ik het een erg vette game :). Mooie interacties en een verhaal waarvan je weet dat het veel dieper gaat dan je denkt.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Als ik de eerste informatie over deel 2 moet geloven worden we straks bij deel 2 en later 3 helemaal diep gezogen in het verhaal. ;)8)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nu ik dit allemaal lees heb ik weer zin gekregen in Mass Effect. Zeker omdat je ook je oude saves kan gebruiken voor deel 2. Maar waarom doen jullie zo moeilijk met hoe vaak jullie de game uitspelen? Is het al bekend ofzo wat de gevolgen zijn van een goede of slechte playtrough? Veel verder dan het spelen met je oude personage gaat het volgens mij niet omdat Mass Effect 2 dan niet speelbaar is zonder deel 1.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Niemand van ons weet dat nog, maar ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat we ons denk ik niet zo druk hoeven te maken. Je personage uit deel II gebruik je denk ik niet qua skills en wapens en dergelijke, maar meer de beslissingen die je hebt genomen in wat ik denk je laatste playtrough van deel I. ;):)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mass Effect is binnen, dit keer ga ik wel proberen hetzelfde te doen als de eerste keer. Wil Ashley als mijn super vriendin en goede dingen doen! Even een nieuwe Shepaaaaard maken, die eerst die ik had gemaakt was een misvormde aap. :+

Iemand een lijstje met de soorten dat je kan kiezen. Eerste keer was ik alleen goed met een pistool en shotgun, en goed met aanvallen. Nu wil ik toch wel goed zijn met een Assault Rifle.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    http://masseffect.wikia.com/wiki/Classes :thumbs:

Staat dat btw niet ook gewoon in de handleiding?
    *gaat kijken

edit: Pagina 4/5 :+

Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oeh, ik check nooit de handleiding. Internet is makkelijker! :+

Vorige keer was ik Vanguard. Nu dus Soldier denk ik al wil ik ook eigenlijk Throw en Warp kunnen gebruiken. 8)

Hoeveel points was die content trouwens nu, als dat tof is wil ik dat misschien wel kopen.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    ;)
    Ashley als je beste vriendin?
    Dan eindig je wel in een reality soap,daar zou ze goed in passen nu ik me dat zo bedenk.:D
    Toegegeven ze kan aardig goed schieten,maar ik houd maar op over haar anders krijg ik ruzie met Yellow 13 lol.

Even over je keuze,wat wil je gaan vertegenwoordigen?Als je vuurkracht wilt kies je de Soldier class.En als je wat meer uitdaging wilt met wat tactisch inzicht,dan ben je met de Vanguard wel in je element.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso wil ik dit keer goed omgaan met de assault rifle, dus Soldier. Maar kan ik dan nog wel Throw en Warp doen, of echt totaal niet.

13. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de achievement al hebt gehaald dat je throw of warp al een X aantal keer hebt gebruikt kan je één van die twee kiezen als extra skill voor je Soldier.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oude savegame heb ik verwijderd, dat is het probleem juist. Nouja ik begin wel met Soldier, en kijk wel hoe dat speelt.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mag ik je aanraden dan op Veteran te gaan spelen?Anders is het echt veel te makkelijk,als je een ervaren shooter bent tenminste.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dude, drukte net op Exicsting Shepard of iets in die richting en toen stond daar mijn Shepard die ik eerst had gebruikt. Heb mijn oude Shepard op een of andere manier dus nog. 8)

Ben met hem dus maar weer begonnen, level 39 is hij. Vanguard maar maakt niet veel uit, pistool en shotgun was toch aardig daar. Savegame heb ik wel niet meer, best wel raar dat hij mijn oude personage heeft gevonden. 8) Nu op Veteran, Normal was toen aardig te doen maar nu ik al level 39 ben zal het wel meevallen hoop ik. :+

Oh, speel weer op Normal. Nouja maakt niet veel uit, heb het liever wat makkelijker. Ben al blij genoeg dat ik met mijn oude Sheppie nog kan spelen. Zelfs wapens enzo zijn nog hetzelfde, purrrrr.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat kan zijn dat je Shepard nog op je profile staat,als je sommige games verwijdert dan kan het zijn dat eerdere bestanden nog blijven staan zoals ook foto's van racegames en vanalles wat je hebt gemaakt.

En hoe gaat u het spel spelen?als goede voorbeeld of ga je eens wat misdragen?}:];)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, nee ga gewoon weer hetzelfde doen als eerst. Brave superhero dus, heel lief tegen Ashley maar ondertussen toch wel een kick ass mutherfucker. :+

Zit wel weer meteen in het sfeertje, heerlijke game blijft het toch. :)

Maar nadat je de game uit hebt gespeeld kan je toch nog gewoon vrij naar planeten gaan enzovoorts toch, helemaal vergeten. Is die Bring Down The Sky een beetje aardig, is maar 400 punten en als het tof is wil ik het wel kopen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aargh Fiasco, kijk nu wat je doet. :mad: Ik begin ook weer zin te krijgen.
    Dat is niet de bedoeling! :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    GOED ZO FIASCO, GA ZO DOOR MIJN ZOON EN GIJ ZULT DULLENL HETEN!!! ;):9O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina