RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de demo ook een online race zou hebben. Maar omdat dat nog niet werkt, is de demo er ook nog niet. Dus ik denk dat er pas een demo komt als alles online goed werkt.

En ik hoop het ook, maar ben bang dat deze game nooit vlekkeloos met (slechts) 12man gespeeld kan worden.

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm had net de audi r8 unlocked maar wat rijd dat ding kut zeg als je rechuit rijd zwabbert hij gewoon over de baan vaag man.

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    kan je die nu nog pre-orderen dan? heb net gekeken maar volgens mij kan dat niet

4. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Totally agree:) Bijna de helft van de prijs in de winkels.
    Zal deze week wel binnen komen!

5. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het! =)

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een idee hoe je de Corvette C5R in de GTClub Class unlocked?

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem express niet gepre-orderd omdat ik niet zeker wist of ik hem wilde kopen. Ik heb er goed aan gedaan eerst even bij een vriend te spelen omdat ik anders een beetje teleurgesteld zou zijn. Nu weet ik wat Race Pro is en dat ik het een halve releaseprijs waard vind. Bovendien wordt m'n 360 nog steeds gerepareerd dus ik moest wel wachten.

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    crap.... net hele avond zitten rijden met paar man. Nu blijken de gereden tijden van verschillende circuits en auto's door elkaar gegooid te staan op de leaderboards!

BV tijden met f3000 van valencia zijn op zandvoort gezet. En we hebben sr4 op zandvoort gereden. 1 van ons heeft volgens het spel geen sr4 gereden, terwijl die wel degelijk meereed. Nee, volgens het spel heeft hij die baan in een sr3 gereden :confused:

PAAAATTCHH where are you!! PAAATCCHH!!??

9. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap echt niks van die multiplayer. Ik ga naar ranked match, create match, stel alles in, dan begin je vanuit de pits, mensen joinen en ineens stopt alles en ben je terug in de main menu.

10. kloon

kloon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja dit 1 van de 1000000000000000000 triljoen bugs in het spel !!

11. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet eens next session doen oid, alleen quit race en dan ben ik weer terug in het menu :confused:

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @ Chorus
    Was je wel host? Alleen hij kan de Next Session starten.

13. Chorus

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan van wel, ik ging naar create match, maar ik kan nergens iets instellen van qualification ofzo.

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @ chorus had ik laatst ook. kon niets doen, ik was host. Ik wilde next session selecteren maar ging niet, vervolgens klapte ik uit de sessie terug naar hoofdmenu racepro!

15. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vind iedereen het wel een vette game he? Vooral de wat serieuzere gamers.

Dus als online gepatched wordt, dan is deze game het kopen waard lijkt me.

Maar ik heb er een hard hoofd in helaas. Zie pes, er wordt niks aan gedaan en het jaar erop doodleuk weer een nieuwe game uit brengen met precies dezelfde problemen. Ik hoop zo dat dit niet voor deze game geldt.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben er niet 100% zeker van, maar volgens mij is er verteld dat ze met een patch bezig zijn.

17. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0

bij ranked match staat qualificatie altijd aan. de sessie kun je ook niet zelf starten, links boven in de hoek loopt een timer af van 2.30 min die begint zodra de eerste persoon in de lobby is, als die op 0 is begint de sessie.
    en zet het aantal spelers op max 5 of 6 anders loopt het spel vast.
    en aan het einde van de race gaat de lobby dicht, let wel op dat als jij dan weg gaat dat de lobby dicht gaat waardoor mensen die nog aan het racen zijn hun race niet af kunnen maken

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Class Reveal: Formula

[gt]46268[/gt]

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als ik dat filmpje zie moet ik toch echt een keer dat spel gaan bestellen. Wou hem eigenlijk bij Gamehubs bestellen. Daar is die alleen uitverkocht nu. Het is jammer dat online nog niet goed werkt, anders had ik hem wel bij een Nederlandse shop gehaald. Nu kan ik de tijd tot de patch wel overbruggen.

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er een patch aan komt. Mijn vrees is alleen dat deze niet alle lag en allerlei andere problemen gaat op lossen. Of niet voldoende.

Maar goed, het is even af wachten.

Deel Deze Pagina