Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is je controller nog heel? :+

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ga vandaag wél beginnen met de speedruns! Denk ik...

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren speedrun voor chapter 1 gehaald! Vraag niet hoe, het ging een aantal keer helemaal mis met Faith, maar ik bleef uiteindelijk met minder dan een seconde binnen de 6 minuten limiet. _O_

Bloed, zweet en tranen kost het. En dat zonder youtube filmpje als hulpmidde. :thumbs:

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vandaag eindelijk eens verder gegaan met de game. Gelijk even chapter 2 en 3 uitgespeeld. Waar ik me enorm aan erger is dat het springen naar balken (waar je dan aan kunt hangen) enorm pixel-precies moet. 3 van de 4 keer gaat het fout als je haast hebt.

5. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0

Nooit last van. :p

(Alleen op een stukje waar je van een dak naar een stok die in een ander gebouw steekt moet springen (ik wil niet spoilen)).

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ok...ik geef t op....net stuk of 20 (!!) keer de speedrun van Chapter 2 geprobeerd, maar die wil maar niet lukken, gaat elke keer wel IETS fout, waardoor ik in tijdnood kom :mad:! Heb nou ook ff geen zin meer om andere speedruns te proberen!

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben bezig met Mirror's Edge, en gisteren heb ik chapter 6 & 7 gehaald. Ik hoop dat ik hem vanavond kan uitspelen. En dan kijken of de speedruns leuk & echt uitdagend & frustrerend zijn.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vond Chapter 2 normaal al irritant, laat staan een speedrun :+

9. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat zijn die speedruns irritant :p Ik heb net een geprobeerd op playground 1 (ja de eerste hehe :p) En steeds gaat er iets fout bij dat stukje dat je via die luchtschachten omhoog moet klimmen (spring draai spring) en als ik die goed doe dan grijp ik het touw daarna niet goed vast haha :p iemand tips?

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren Mirror's Edge uitgespeeld :). Ik ging ook voor de achievement om de game uit te spelen zonder, dacht ik, te knallen. Dus ik schrok me dood met die sniper. Toen ging ik later kijken naar die achievement. Bleek het om een geen vijand neer te knallen. Dus ik kon die servers in het laatste level ook halen door te knallen. Lastig stukje trouwens, met die machine guy en je mag hem niet knallen XD.

Ik gisteren zo'n time trial proberen. Krijg 1 ster... terwijl ik dacht dat ik het wel goed deed :|.

Vanavond weer verder proberen :D. En dan nog op Hard uitspelen + de koffertjes pakken :).

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ah, die goede oude tijd:
    [yt]txuhC_KYG54[/yt]

Toen raakte ik wel nog verbonden met de servers. :+

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb gisteren een shitload aan achievements gehaald. Ga vandaag weer verder met de storyline op hard + alle hidden bags en nog wat time-trials (heb daar nu een rating van 11, met een aantal parcours op 2 sterren).

ps. na bijna 5 jaar dan toch 100 posts. O-) \o/

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    De time trials en speedruns zijn mij te moeilijk.

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had je de game misschien gespeeld op een andere platform of account?
    Time Trials worden makkelijker wanneer je een ghost download van de top spelers, leer je nieuwe paden en tricks. Speedruns worden ook al snel makkelijker wanneer je behendig bent geworden in de TT's.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Uitgespeeld, toffe game! Hierna eens ff de messenger bags vinden en de game op hard uitspelen.

Vonden sommigen echt de server room zo moeilijk? Ik vond hem echt meevallen vergeleken met andere stukken in de game.

16. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gekocht op de pc.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan... Als je voor de Test of Faith achievement gaat is ie best tricky. Als je midden in een speedrun zit is ie frustrerend.
    Maar als je gewoon speelt, en je hoeft niet op je kogels en tijd te letten valt ie best mee.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik deed hem met Test Of Faith. Hij is makkelijk zolang je uit de buurt blijft van die gast in het midden met die grote gun. De speedrun hiervan gaat wel aardig klote worden, volgens mij. :+

19. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Chapter 9 is dat of niet? Dan moet je zodra je in die lobby/hal bent gelijk naar rechts en via de bank het overpad op rennen. Dan ren je z.s.m. door naar de andere kant. Via de zijkant benader je de lift, ramt op de knop, rent even snel terug om achter de pilaar te schuilen, wacht 2/3 sec, de lift gaat open en je rent de lift in. :thumbs:

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is een ander stuk waar jij het over hebt. ;)

[yt]DUi8R67pAiQ[/yt]

Serverruimte is @5:00. Ik doe het wel anders dan in dit filmpje.
    Net zoals ik het anders doe in dat stukje daarvoor waar je buiten bent met die snipers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina