Super toffe game. Je hebt net als in ME een first person gevoel. Je staat niet gelijk stil als je stopt met lopen. En je voelt je best wel sterk met de wapens. Er zitte hele toffe counteracttacks in. Ook een goede optie is dat je die Drones kan overnemen die daarmee deuren en andere dingen kan openen.
Jeb ik vond hem ook erg tof .. maar moet nog erg wennen .. ik heb wat opnames gemaakt voor een impressie. Ik ga deze straks even uploaden
Hmm..als 't in de stijl is van ME en ook nog eens goed uitgewerkt enzo. Dan wordt het nog lastig om te kiezen welke game ik aankomende maand ga halen.
He, verdeurie, kijk zo lang uit naar deze demo, is vandaag me gold verlopen -_- Moet vanmiddag maar nieuwe halen, want wil deze wel checken vandaag
Ik heb een filmpje gemaakt, maar hij moet nog encoden op Youtube [yt]uVi18bCA09E[/yt] en viddler [viddler]http://www.viddler.com/player/5729c4b1/[/viddler]
Het zijn drones. Die kan je overnemen met een systeem. Deze drone moet je opofferen en dan kan je met een andere drone er doorheen.
Pff, moet dat nu? Mijn vingers doen pijn van RB. Ehm... Tsja... Het enige leuke moment was toen je een drone door die ventilator moest laten lopen. Voor de rest niks speciaals, schieten voelt niet lekker aan, bij 1 druk op RT geeft ie 3 slagen met zijn mesjes (vind ik irritant), kleurgebruik is doodsaai, Vin Diesel is een aap, saaie gangetjes enz.
Dus je wou 3 keer RT in drukken voor 3 slagen? Kleurgebruik saai? dus je had liever alles roze met bloemetjes En Vin Diesel aap? hij is bad ass Saaie gangetjes, tja dat was toch wel duidelijk bij sommige trailers? En dat doen veel games meer. Ik heb de demo nog niet eens gespeeld en weet nu al dat ik deze moet hebben orginele was al super dus kan alleen maar beter!