[gb]Informatie/gb]
Geachte leden,
Same als de Rock Band competitie.
Het idee is om je in te schrijven voor een instrument naar keuze(Meerdere instrumenten mag ook)
En zo pro face off's te doen(of hier foto's van je score posten. Overleg is mogelijk)
En elke keer als je dan van iemand wint krijg je 1 punt. En wie dan aan het eind van de maand de meeste punten heeft in zijn categorie heeft de maand gewonnen.
Regels:
- Hyperspeed is toegestaan!!
- Zeg eerlijk wie er bij de pro face off. gewonnen heeft of zeg eerlijk je score. Dat om het zo leuk mogelijk te houden
[gb]Guitar Hero World Tour[/gb]
Guitar:
- koekroeck(GT: stefaan007)
- SusPenZz(GT: BEAST FieLdHouZ)
- Nugget Leg(GT: D00mfighter)
- Gkid ( GT: Gkidstyle)
-Spinneman (GT: Sp1NNeNMaN)
- nielsi(GT: W and N)
-
Bass:
- Nugget Leg (GT: D00mfighter)
-Spinneman (GT: Sp1NNeNMaN)
-
-
-
-
-
GHWT Drums:
Rock Band Drums:
Vocals:
[gb]Guitar Hero:Metallica[/gb]
Guitar:
- SusPenZz(GT: BEAST FieLdHouZ)
-
-
-
-
-
-
Bass:
GHWT Drums:
Rock Band Drums:
Vocals:
[gb]Regels[/gb]
De regels zijn als volgt:
1. Hyperspeed(Breakneckspeed) is toegestaan.
2. Een competitie voor een bepaald instrument start pas als er 5 mensen voor dat instrument zijn.
3. Je post een foto met je score. Probeer dit in quickplay te doen zodat we je gamertag kunnen zien.
4. Er komt elke week een nieuw lied. Je mag zo vaak opnieuw foto posten als je wilt je beste score telt!
5. Ik kies het lied door op random songs te klikken en kijken welke eruit komt.
[gb]Puntentelling[/gb]
Nummer 1: 8
Nummer 2: 5
Nummer 3: 3
Nummer 4: 2
Nummer 5: 1
[gb]Rest[/gb]
Ik wil de Metallica competitie een maandje ofzo nadat de release is dat om ook mensen die hem importeren de kans te geven mee te doen.
Waarschuwing!
Ga niet zitten photoshoppen aan je score. Zo verpest je het voor jezelf en voor anderen. Als ik merk dat je fraudeert met je score word je uit de competitie gezet!
Verdere info volgt nog!!
Post hier als je meedoet. En zeg ook meteen je Gamertag.
Oja en ik voor ik het vergeet. Wat lijkt jullie beter Pro Face off of foto met score posten?