Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben nu ook echt benieuwd,je bent dus verplicht te schakelen en dat is helemaal mijn pakkie aan wel.:)Dat PGR achtige spreekt me heel erg aan,en als je echt de auto's zo kunt bestickeren ala Forza 2 dan word het helemaal een feest.Dacht eerst dat ze de wagens zo in die sponsors zouden laten,dat is dus niet het geval.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Moet je hier verplicht schakelen? :eek:

4. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af waar hij dat gelezen heeft?

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Idd, en NFS zou zoiets denk ik nooit doen. Dan zou 3/4 het spel al niet meer kopen.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben het toch niet tegen gekomen in de hands-on's :eek:.

Ik kijk vooral uit naar de cock-pit view en het geluid (TVG hands-on voor meer info). In bijna alle races games ik heb gespeeld was de cock-pit view niet veel meer dan een gimmick. In PGR3 vond ik het onspeelbaar, in PGR4 was het wel speelbaar maar de camera achter de auto genoot toch nog steeds mijn voorkeur. Enkel met GT5:p had de cockpit-view mijn voorkeur, ik kon er zelfs beter met rijden dan met de camera achter de auto. Hopelijk doen ze hier ook goed (zo te lezen zit dat wel snor).

7. SC Voorne C2

SC Voorne C2 Guest

Ziet er eigenlijk best wel vet uit moet ik zeggen!
    Als ik zo hoor dat het op de besturing van PGR gaat lijken vind ik het leuk maar heb ook auto's gezien van Forza en als je ook nog eens zo kan stickeren..:D

Ben binnenkort sowieso van plan een race stuurtje te kopen maar denk daar nu serieuzer over na als ik deze game haal.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat was een foutje,
    had het nog eens nagelezen.:)

Edit

Cockpit views wisten me ook niet te bekoren,in PGR4 was dit heel goed gedaan vond ik maar het spel boeit me niet al te veel meer.Wel in de F-1 games gebruikte ik die view,dat was echt een beleving.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft mijn interesse wel getrokken. De screens zijn prachtig en de ontwikkelaar is die van Ferrari Challenge las ik in dit topic. Volgens mij was dat wel redelijk realistisch spel toch?

Op alle screens wordt er volgens mij geremd :') Is dit nou speciaal zo gedaan? :+

10. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Race Pro dan? Heb je die ook al gespeeld in de cock-pit view?
    Ik ben het namelijk totaal met je eens over de PGR's..
    Word weer eens tijd dat er een racer komt met een fatsoenlijke cock-pit view!
    In de vorm van NFS of F1!

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Allright, niet bepaald realistisch dus idd;)
    Maar is ook niet erg, als het maar minder arcade word dan de vorige NFS's!

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ho ho hooo.. ferrari challenge op de PS3? ik ben de naam even kwijt wie dat heeft ontwikkeld maar als dat dezelfde mensen blijken te zijn daalt mijn verwachting van deze titel van 90% naar 0,00%.

Of bedoel je de ferrari game die nog moet komen voor de PC van blimey?

edit: Die laatste dus, net de officiele site van blimey proberen te bezoeken, deze is gesloten en blimey is niet langer een studio als ik het allemaal zo lees.
    Wel zijn het de mensen achter ferrari project inderdaad die ook aan deze NFS titel werken, Slightly mad studios hebben Blimey overgekocht en zijn bij de SMS studio gekomen.. vandaar ook dat ze zeggen dat de titel al 18 maand in ontwikkeling is.

hier de hele saga, moet je wel onderaan beginnen:

http://www.virtualr.net/tag/blimey/

Het slechte nieuws is dan wel dat EA ze geen echte sim laten maken, maar inderdaad iets wat zal lijken op GRID en PGR.
    Het goede nieuws is dat er een nieuwe engine zal zijn, deze al ver is doorontwikkeld (lees ook de previews maar eens daarover) en dat deze ontwikkelaar echt wel van wanten weet... en wie weet zien we dan eindelijk weer eens ook een ferrari in een NFS game.
    Plus het feit dat de kartgame en de ferrari project dan nog steeds uit zullen komen, want blimey was er bijna geweest.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Deze game waar ik echt van hoop dat die voor mij PGR4 gaat vervangen,bevalt me wel kwa setting alleen is het de vraag of de parcouren niet zo een teveel van hetzelfde gaan worden.En ik zou eigenlijk nu eens in een racegame wat tracks willen zien die wat de andere racegames nog ontbreken,bijvoorbeeld Tokyo zit toch wel zo'n beetje in iedere goede racer en dat mag wel eens veranderen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hebben ook zelf gemaakte banen erin zoals London.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben benieuwd wat het gaat worden.
    Blijf het vreemd vinden dat ze eerst zeggen dat ze met de reeks stoppen, maar ondertussen gewoon doorgaan.
    Zou best een vermakelijke game kunnen worden, zolang het maar niet zo een flop wordt als Undercover. Wat een afgang was dat zeg.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is het gewoon een hele nieuwe game, en ze werken er al 18 maanden aan. Maar ze noemen het toch NFS omdat het bekend is. Maar ik denk dat het beter was geweest dat ze het anders hadden genoemd. Want nu gaan mensen 2x nadenken voordat ze het kopen omdat de laatste NFS slecht waren. Dus ze hadden het beter Racing Ultimate ofzo moeten noemen dan is er ook geen vergelijking of een bashing.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, maar als het in de winkels ligt wordt het ook veelal gekocht door mensen die geen recensies lezen, maar op reclames af gaan. Die zien Need for Speed en komen hem blindelings, wat ze niet bij een onbekende titel zouden doen.

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, Race Pro nog niet gespeeld. Ben aan het wachten op de demo :+. GRID had ook een cockpit-view dacht ik, maar daarvan heb ik enkel de demo gespeeld en weet ik amper nog iets van. Hopelijk gaat Forza 3 een cockpit-view hebben, maar dan moeten ze wel de graphics naar boven krikken. Want een ongedetailleerde of zelfs lelijke cock-pit vind ik ook maar niets.

En inderdaad, meeste mensen zullen de game gewoon kopen omdat het NFS is. Ook betwijfel ik dat de meeste mensen Undercover echt slecht vonden. Persoonlijk vond ik Pro Street slechter. Undercover mag dan wel niet afgewerkt aanvoelen, Pro Street vond ik persoonlijk gewoon bar slechts.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Precies,Need for speed heeft een te grote naam en zal altijd wel verkopen.Pro street vind ikzelf ook de slechtste in de gehele serie,waarom omdat de race evenementen en de banen zo slecht en ongeinspireert waren.De besturing was een totale ramp,het track design heel erg slecht wat me zelfs deed denken aan de vroegere tijden dat je nog die blokken op de weg zag die dan een donkere kleur hadden 'weten jullie het nog';)

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk moet je dit gewoon niet als NFS game zien.. de NFS titel is erop geplakt nu omdat de franchise bekend is en het nog steeds verkoopt, dit is gewoon een nieuwe race game van een zeer getalenteerde dev team... deze titel komt waarschijnlijk ook nog, en kijk maar eens goed, gewoon dezelfde engine:

http://www.jeuxvideo.fr/blimey-games-rachete-slightly-mad-studios-actu-250664.html

Ziet er echt prachtig uit.. ik zou zeggen vergeet alles wat je van NFS weet, dit is GEEN typische NFS titel en zal denk ik behoorlijk wat mensen doen verbazen zodra ze de game kopen en een NFS pro street 2 verwachten op dezelfde brakke xbox/ps2 engine waarmee ze de laatste paar NFS games op draaiden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina