ho ho hooo.. ferrari challenge op de PS3? ik ben de naam even kwijt wie dat heeft ontwikkeld maar als dat dezelfde mensen blijken te zijn daalt mijn verwachting van deze titel van 90% naar 0,00%.
Of bedoel je de ferrari game die nog moet komen voor de PC van blimey?
edit: Die laatste dus, net de officiele site van blimey proberen te bezoeken, deze is gesloten en blimey is niet langer een studio als ik het allemaal zo lees.
Wel zijn het de mensen achter ferrari project inderdaad die ook aan deze NFS titel werken, Slightly mad studios hebben Blimey overgekocht en zijn bij de SMS studio gekomen.. vandaar ook dat ze zeggen dat de titel al 18 maand in ontwikkeling is.
hier de hele saga, moet je wel onderaan beginnen:
http://www.virtualr.net/tag/blimey/
Het slechte nieuws is dan wel dat EA ze geen echte sim laten maken, maar inderdaad iets wat zal lijken op GRID en PGR.
Het goede nieuws is dat er een nieuwe engine zal zijn, deze al ver is doorontwikkeld (lees ook de previews maar eens daarover) en dat deze ontwikkelaar echt wel van wanten weet... en wie weet zien we dan eindelijk weer eens ook een ferrari in een NFS game.
Plus het feit dat de kartgame en de ferrari project dan nog steeds uit zullen komen, want blimey was er bijna geweest.
Laatst bewerkt: 5 mrt 2009