Bij mijn nieuwe xbox 360 zat een kaartje met 1 maand gratis gold. Dan staat er de uitleg. Bij stap zes staat en kies rendeem code en voer die in maar waar staat die? Ik heb al silver
Staat in mijn eerste faq [viddler]http://www.viddler.com/player/dd2f5eb6/[/viddler] Hier de eerste FAQ die ik gemaakt heb. Ik ben van plan elke week een video FAQ te maken. Dus mocht je een vraag voor de FAQ hebben stuur dan een voice of text message naar GamelifestyleNL. :b: In deze eerste faq wordt het volgende besproken: Hoe maak je een account? Hoe maak je een xbox live account? Hoe maak ik een live account aan en behoud ik mijn gamerscore? 1 maand gratis Gold, hoe? Hoe maak je een avatar? Kan alleen als je een nieuw account maakt op je Xbox 360
Maar voro de 1maand gratis gold hoef je geen code te gebruiken, als je gold kiest krijg je toch gewoon automatisch 1maand gold? (uit mijn hoofd, kan je FAQ niet bekijken fardo, zit op stage )
Geld alleen voor nieuwe leden die een nieuw account aanmaken , hij zou wel een nieuw account kunnen aanmaken en dan pas die code redemen , dan heeft ie wel 2 maanden live...
Ik heb live gemaakt maar geen 1 maand gold om online te gamen daar moet je zoiezo een redeem code voor gebruiken
Als je een nieuw account aanmaakt en die aansluit op internet krijg je een maand gratis gold. Dit krijg je bij 3 verschillende accounts. Dus ik zou nog even wachten met die redeemcode.
Hallo Ik heb 3 maanden. begin april is axbox live afgelopen. Kan ik dan nog die gratis maand proberen? of gaat dat niet meer lukken ik wil wel mijn eigen naam behouden
Deze maand krijg je enkel wanneer je een nieuwe gamertag aanmaakt. Dus in dit geval gaat dat niet werken.