[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tijdens de garantie betaald Microsoft alle kosten voor het ophalen en verzenden van jouw Xbox360.
    UPS komt hem ophalen en brengt hem vervolgens ook weer netjes bij jouw thuis.
    Als alles goed gaat is 1 telefoontje naar de helpdesk voldoende.

2. NightFlower

NightFlower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 werkdagen is nog best lang, want dat zal ruim gezegd wel 2 weken zijn. Maarja als e r niks anders op zit...

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik inlog op www.xbox.com staat er bij me naam Gold Lid met een kroontje erbij? Wat houdt dit in:cool:?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat je een gold member bent .. dus xbox live gold hebt

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok , ik dacht al dat ik een special member ben fso..

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ben je ook :+ je hebt een gold abo ;)

7. KasEnschede

KasEnschede Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag Fardo,

Ik hang al een paar dagen rond op het internet opzoek naar informatie over mijn Xbox360 Wireless Ethernet Adaptor.

Ik was al aardig ver gekomen: Alles ingesteld, maar blijf steken bij de melden dat ik via een USB stick en Windows Connect Now instellingen enzo.

Je had al wat neergezet hierover maar dat was niet met een Vista maar met een XP.

Het gaat mij puur over het probleem dat ik via WCN en een USB alles moet doen.
    Je had al wat neergezet maar ik heb een Vista en daar is het configuratiescherm enzo anders.

Zou je me alsjeblieft zo snel mogelijk willen helpen?

Met Vriendelijke groet, Kas

8. Florianb110

Florianb110 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn NAT instellingen zien op xbox/computer?

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ga naar Network settings en test daar jouw verbinding met XBL.

10. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    *Verkeerde topic sorry.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  11. scorpiond

scorpiond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben voor mijn probleem.

Ik heb onlangs een draadloos internet verbinding aangelegd in huis. Het betreft een Belkin N1 Wireless Router en een Belkin Wireless USB Adapter voor de PC.

Als ik nu op xbox live aan het spelen ben, terwijl de pc uit staat, dan heb ik geen probleem met mijn live verbinding. Maar zodra ik de pc aan heb staan en tegelijk op xbox live zit, dan gaat mijn verbinding op de xbox haperen, bv als ik FIFA 09 online aan het spelen ben. Mijn pc en xbox staan beide op zolder.

Nu is mijn vraag hoe ik er voor kan zorgen dat mijn Belkin wireless usb adapter van de pc en de wireless network adapter van de xbox elkaar niet gaan storen tijdens het online spelen op xbox live?

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Bedankt alvast!

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Is de Belkin Wireless USB adapter toevalig ook een N versie ??

Een simpele N router heeft problemen als er tegelijk een G (54mpbs) en N (300mpbs) aanwezig zijn.
    Om de verbinding stabiel te houden zal de N terug geschroefd worden naar maximaal 135mpbs.
    Hierdoor heb je zowel via A , B , G en N een normale stabiele verbinding.

In de N1 router zit een optie waarbij je de verbindings-snelheid automatisch en handmatig kan instellen.
    Zet deze hoort bij gebruik van verschillende snelheden op automatisch te staan

13. scorpiond

scorpiond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de USB adapter is ook een N1 versie.
    Maar als ik het terug draai naar 135mpbs, zal het dan invloed hebben op het internet ontvangst op de PC? Maar de router ondersteunt de volgende protocols: IEEE 802.3 ▪ IEEE 802.3u ▪ IEEE 802.11b ▪ IEEE 802.11g ▪ IEEE 802.11n (draft)

Ik weet niet of wat enig verschil uitmaakt voor de oplossing?

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb de N1 ook gehad maar merkte geen verschil tussen 300mbps en 135mbps bij het internet gebruik via mijn laptop.
    Dacht zelf dat ik zowel met 300mbps en 54 mbps kon werken , helaas is dat bij de N1 niet mogelijk.
    Als ik de Router (auto) zette dan werkte de draadloze verbininden met mijn overige apparaten normaal.
    Zette ik de N1 handmatig op 300mbps dan kregen de overige (G) apparaten wel een verbinding , maar de snelheid was zo traag als een slak.
    Heb de N1 ook de volgende dag terug gebracht naar de MM.

15. scorpiond

scorpiond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk heb ik een slechte keuze gemaakt qua router en usb adapter? Maar waar kan ik die mpbs aanpassen? En moet ik het dus bij de router terug draaien naar 135mpbs en dan zou ik het probleem hebben verholpen denk je?

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij stond de N1 al op automatisch.
    Mijn laptop kreeg kreeg eerst 300mbps en dan toen mijn Xbox360 aanzette, zakte de snelheid van zelf terug naar 135mbps.

In het menu Wireless kan je kiezen voor automatisch of handmatig , het zit volgens verstopt bij de geadvanceerde instellingen.

17. scorpiond

scorpiond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar volgens mij staat mijne ook op automatisch. Maar ligt het probleem nou bij de router of de usb adapter? Welke apparaten gebruik jij momenteel en werkt alles perfect?

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed dat de router automatisch de maximale snelheid kiest die bij de USB-adapter hoor.
    Belkin is behoorlijk eigenwijs als het gaat om apparaten van hun zelf.
    Kreeg een Belkin printer-server alleen werkende als ik bij mijn Linksys de SSID zichtbaar had en de Encryptie uit stonden.

Kan je niet van iemand even een 54mbps usb-stick lenen en kijken wat er dan gebeurt tijdens XBL.

Ik zelf heb nu een WRT54G router van Linksys en de volgende apparaten werken er draadloos op.
    In het menu staan nu 14 apparaten die toegang hebben tot de router (2x Xbox360 , PS3 , Mac , 1x laptop , 1x netbook , iPhone , Nokia N95, DS Lite , PSP , Terretac Noxxon ).
    Als wat hier draadloos kan werken , werkten zonder problemen met de Linksys.

19. scorpiond

scorpiond Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp, zou het probleem best verholpen kunnen worden als ik bv een andere usb adapter zou aanschaffen, bv:

LINKSYS WUSB54GC Wireless USB-adapter

Zou deze dan gewoon samen kunnen werken met mijn Belkin router, dus maakt het merk niet uit dat het verschillend is?

En ik weet niet of het er wat toe doet, maar mijn router zendt nu 3 protocols uit: b+g+n is dat verstandig of zal ik het veranderen naar alleen g+n?

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij sommige usb-adapters kan je de snelheid ook handmatig veranderen , als je die op 54mbps zet dan zal de router automatisch ook naar 54mbps gaan.
    Dit is kan je instellen in de software of eigenschappen netwerk in apparaatbeheer XP/Vista.

Je kan proberen om de protocol te veranderen naar G+N , maar ik ben bang dat het resultaat het zelfde zal zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina