FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Heb ik gedaan met Fifa08 en was mij erg goed bevallen.

    Nu ben ik lekker bezig met het team van Feyenoord op te frissen. Ik heb o.a. Makaay, de Cler, Lucius, Greene en nog wat van dit soort zeikerds verkocht. Speel nu gewoon lekker in de basis met Tomasson in de spits en Biseswar, Wijnaldum, Fer & Nieveld ook gewoon in de basis. In de goal dan Romero en nog wat van dit soort leuke spelers aangekocht. Geen vedettes, alleen talenten die gewoon in de eredivisie rondlopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2009
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er niets van. Net ff 2 potjes gedaan en ik was in allebei de potjes echt oppermachtig. Eerste potje 2-1 gewonnen, hij scoorde vanuit een corner en voor de rest heeft ie geen kans gehad. Ik maak in de 90e minuut de 1-1 en in de 120e minuut de 2-1 :D Lekker! Ik speelde tegen Internet, hij had een opstelling die echt leek op 5-0-4 ?? Nog nooit gezien.
    Daarna speelde ik tegen Liverpool en won met 1-0, was echt stukken beter. Had met meer goals moeten winnen. Dus moet daar nog ff aan werken.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik had vanochten precies hetzelfde: Iemand die met 5-0-4 speelde, dacht dat het aan mij lag. Hij had Barcelona en ik Liverpool, ik verloor met 5 - 1.
     
  4. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heel erg raar inderdaad. Ibra en Adriano en Mancini en Cruz had ie er in staan.
    Erg rare opstelling. Raar eigenlijk dat die opstelling toch nog nut kan hebben in een spel als fifa, want normaal wordt je dan natuurlijk helemaal overlopen.
     
  5. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben ook met een klein team begonnen met Carriere.
    Speel 2.Bundesliga met RW Ahlen een 1 ster team(Wereldklasse)
    Heb zelf alle Oude Rotten er uitgegooid meestal waren die ook de beste van het team en alleen maar 16-20 jarigen gekocht :D

    Mijn Basiself :

    [DM]Mark Birighitti [50] (17)
    [V]Kyriakos Papadopoulos [61] (16)
    [V]Oskar Johansson [56] (16)
    [V]Baldo Di Gregorio [63] (24)
    [V]Sven Schaffrath [57] (24)
    [M]Grover Gibson [59] (29)
    [M]Mils-Ole Book [64] (22)
    [M]Eden Hazard [52] (17)
    [A]Kevin GruBkreutz [52] (20)
    [A]Karl Sheppard [51] (17)
    [A]Rene Muller [64] (34)

    Wissels :

    [V]Nils Doring [63] (28 )
    [DM]Manuel Lenz [52] (23 )
    [A]Michael Gardawski [53] (18 )
    [V]Adam Chicksen [52] (17)
    [M]Marcel Busch [55] (26)
    [M]Jens Baumer [53] (30)
    [A]Lars Toborg [61] (33 )

    Sta nu op een nette 6e plaats na 10 wedstrijden :D
    Proberen om dit seizoen te promoveren naar 1.Bundesliga en dan een gevecht aangaan om degredatie te voorkomen

    [0] is Skill
    (0) is Leeftijd
     
  6. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Zal het niet 5-1-4 zijn geweest? Want zoals jullie het zeggen speelt je tegenstander maar met 10 man..
     
  7. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Best wel leuk zo'n jong elftal, alleen ken er niemand van. Ik koop dan vaak Nederlandse talenten of talenten uit de eredivisie bij een buitenlands team. Vind ik wel leuk om te doen dan. Bijvoorbeeld: Arnautovic, Wijnaldum, Beerens en Elia voorin ofso..
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tegenstander had duidelijk geen middenveld, en speelde met vier verdedigers, dus dan was het denk ik een 6-0-4. Zijn counters waren echt dodelijk, vandaar die 5-1. Ben echt bijna nooit zo kansloos meer tegen een tegenstander.
     
  9. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het trouwens inderdaad ook 6-0-4, 5 verdedigers en 1 laatste man.
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    dat het ik net ook tegen juventus..
     
  11. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Ik speelde net ook tegen een counter noob. Speelde tegen Aston Villa met Young en Agh..(die hele snelle:emo:) in de spits. Was zelf veel beter maar was blij dat die niet kon afronden want de hele tijd die counters werd ik echt niet goed van.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [gt]46352[/gt]
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had eerst op Arnautovic geboden maar hij kwam niet, ik heb ook een slechte negotiator, Elyounoussi wou wel, 20 jaar en 74.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    @ 6-0-4 opstelling discussietje:

    Heb dat nog nooit meegemaakt. Maak wel eens mee dat iemand echt met 6/7 verdedigers speelt ofzo, maar compleet zonder middenveld?

    Mijn eerste gedachte zou zijn, zelf maar met 3 verdedigers spelen en compleet op de buitenspelval proberen te spelen? Dat gaat in fifa met minder verdedigers beter dan met meer omdat je dan alleen maar kans hebt dat er één zo'n zoutzak uitzichzelf de buitenspelval opheft.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tegenstander speelde trouwens 4-0-6 nu ik erover nadenk. :eek:
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dan kan je dus 6 spelers buitenspel zetten als je 't goed doet. Met 3 verdedigers moet dat best goed lukken volgens mij. :) :lol:
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat wel vet met die kaarten. Vanaf 19 maart te downloaden. Ben benieuwd of het goed werkt!
     
  18. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd erg funny. Kijk al uit naar de 19e
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Post 332. Dat filmpje. komt vanaf 19 maart in fifa zover ik het goed begrijp op het einde. Goed dat ze nog nieuwe dingen ontwikkelen voor 09!
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Na twee weken niet gespeeld te hebben had ik vandaag weer even tijd. Met Milan en gewoon elke tegenstander gepakt die ik maar tegenkwam, stats boeien me toch niet meer.

    4 op rij gewonnen, daarna 1x man utd tegen en toch met 2-1 voor gekomen. Daarna een afvallende bal uit een corner en hij met Neville een poeier. Die wordt afgeremd in de kluts en blijft liggen voor de keeper. Hij pakt hem niet, maar ronaldo die op 3m afstand staat rent erheen en knalt de bal onder de keeper door. 2-2 en verlenging.

    Daarna was het MCHammer die ik hoorde:

    STOP -> Rooney TIME!

    Ten eerste sta ik met 9 man op het veld, terwijl ik maar 1 filmpje heb gezien van een rode kaart? En men verdedigers moeten een minuut of 5 omschakelen van stilstand naar rennen, dat Rooney er 2 inlegt door elke keer weer aan te nemen en ineens voor zich uit te spelen.

    Zo te zien heb ik die 2 weken niks gemist gelukkig :)..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina