Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als burgers de lucht invliegen pauzeert het spel even en zie je B in beeld verschijnen. Dan moet je óf HEEL SNEL drukken, of even locken met L-Trigger en alsnog B drukken.

Variatie in vijanden komt later, en de reden dat jij nu zoveel hetzelfde hebt komt omdat je die Sub-Mission hebt van vijanden verslaan. Als je wat verder wegslingert kom je die vijanden niet tegen.

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt nergens te koop in de winkels. Online kopen is een betere optie blijkbaar.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hij ligt hier, Deventer, gewoon bij de MediaMarkt voor rond de €30,-. :)

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn it, ik zat er nog over te denken daar even langs te fietsen. Naja, morgen dan maar.

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, gelukkig maar. Die gangfights komen nu wel mijn neus uit eigenlijk. :9
    Wat voor zij-missies komen erbij dan? Tasjes dieven? Bank overvallen? Politie achtervolgingen? Net zo iets als in Spider-Man 3?

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Niet echt veel sidemissies, bossfights zorgen met name voor de meeste afwisseling.

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Game begint steeds leuker te worden, maar hoe komt het dat de politie steeds op mij schiet? Komt dit door het zwarte pak? Of ligt het aan de keuzes die ik maak?

Ik ben nog niet zo ver in de verhaallijn, dus het lijkt me sterk dat ze al vanaf het begin al op me knallen.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat de politie jou alleen raakt als je tussen hen en hun doelwitten staat. Daarnaast KAN het zijn dat de politie je beschiet als je hen te veel geraakt hebt, bijvoorbeeld door met het zwarte pak met rotzooi te gaan smijten overal rond je heen.

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.

En ze zeggen ook "halt Spider-Man!" dus volgens mij doe ik dan toch iets verkeerd. Ik wil graag voor de goede kant gaan, maar ik krijg ook bad allies. Terwijl ik nog maar 1 x voor het rode pak en 1 x voor het zwarte pak heb gekozen. Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit systeem nou precies werkt?

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe skateboard je op iemands rug?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als je naar het Menu gaat en dan naar Allies, zie je een balk staan. Die kan of helemaal naar rechts gevuld zijn met rood (goed), of naar links gevuld zijn met zwart (slecht).
    Je verdient goede punten door mensen te redden als er bijvoorbeeld een auto explodeert of door mensen naar een ziekenhuis te brengen. Als je héél lang in het rode pak doorbrengt, krijg je ook langzaam goede punten.
    Je verdient slechte punten door zelf auto's te doen exploderen (met het zwarte pak kan je ze optillen) of door veel schade te berokkenen in de omgeving rond je.

Moet je eerst een bepaalde move kopen/upgraden, en dan wordt het daar uitgelegd.

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Oké! Bedankt voor je snelle reactie! 8)

Game is eigenlijk best wel verslavend.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, hij's leuk. ^^

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer van die framedrops en trage rendering. Ik vind het ook jammer dat de muziek niet netjes over gaat.
    Maargoed, dat mag de pret natuurlijk niet ontnemen.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze beter dan Spiderman 3?

En staat dit spel los van de films?

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat deel 3 beter was, maar deze game is A. grafisch mooier (Spider-Man is gedetailleerder dan ooit) B. leuker qua eindbazen en zijmissies (duurt even voordat je wat diversiteit tegen komt, maar het vechtsysteem maakt deze game gewoon ontzettend leuk) C. en bevat ontzettend veel bekende gezichten uit de comics!

Waar je wel rekening mee moet houden is dat het veel van het zelfde is.
    Je moet er dus van houden. Maargoed, het enige wat Spider-Man doet is boeven in elkaar meppen, toch? 8)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Niet man. :mad:

1. Vriendinnetje verzorgen
    2. Op bezoek gaan bij tante
    3. Foto's maken voor de Bugle
    4. Pizza bezorgen

Doet vet veel man! :eek:

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    O.

Maar om daar nou een game van te maken lijkt mij een beetje overbodig. Al zou het wel geinig zijn als je bij aunt May op bezoek moet. :)

19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    O.

Maar om daar nou een game van te maken lijkt mij een beetje overbodig. Al zou het wel geinig zijn als je bij aunt May op bezoek moet. :)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook maar net besteld bij Xboxhome. Zie hem deze week wel verschijnen. :)

Deel Deze Pagina