Hallo,
Hierbij bied ik games uit mijn gamecollectie aan. Ruilen kan weer, rood is weg.
-FIFA '08: In goede staat en compleet.
-Gears of War (1) (classics) In goede staat en compleet.
-Spiderman 3 In nieuwstaat, alleen maar even gespeeld om hem te bekijken. Ik heb hem cadeau gekregen, maar het is niet iets voor mij.
-Need for Speed: Carbon (classics)In nieuwstaat, één keertje gespeeld. Ik kreeg hem cadeau, maar ik houd totaal niet van racegames.
-Saints Row (classics):In goede staat met boekje en een reclameflyer voor Saints Row 2.
-Shrek de Derde: Maar één keertje gespeeld dus in zeer goede staat op het doosje na. Het doosje is klein beetje kapot, maar sluit wel gewoon goed. Ik ben hier nu wat te oud voor, maar mijn oma dacht van niet . Met boekje en flyer van Gameloft om de game ook op je mobiele telefoon te krijgen. Snelle 1000G
-Battlefield 2: Modern Combat: In goede staat en helemaal compleet.
-Assasin's Creed: In goede staat en compleet.
Ik heb ook een faceplate:
-Brothers in Arms: Hell's Highway faceplate: Basis kleur is zwart, rood en een beetje geel erdoorheen. Bij de aan uit knop staat het hoofd van een soldaat. Boven de disc tray staat "Brothers in Arms" over de openingen mpleetvoor geheugenkaarten staat "Hell's Highway". Ook de power on/off knop is ingekleurd (zwart). Verzendkosten zijn voor de afnemer, tenzij het bij ruil de deal eerlijker maakt. Zit nog in plastic en bubbeltjesplastic
Ruilen kan ook weer.
Games worden verstuurd in bubbelenvelop en ik verwacht hetzelfde terug
Laatst bewerkt: 12 apr 2009