FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Met die kaarten ziet er zeker vet uit.. Moet je daarvoor gaan betalen?
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Eerst zeiden ze van wel, nu weer van niet.. het is in ieder geval erg vet, champions league 06/07 was door die mode best leuk!
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat iedereen een trial van die Ultimate mode krijgt van een paar dagen en dat je dan kan kiezen om hem te kopen. Ik denk dat ik hem wel ga kopen, lijkt me wel vet en voegt weer wat speelduur aan FIFA toe. :)
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook wel dat ik Ultimate koop, heb ook alle Adidas live updates ;)

    Sinds de Nintendo 64 speelde ik geen voetbalgames meer, maar deze is echt heel goed.
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA 99??

    FIFA 99 en 2009 zijn in mijn ogen de beste FIFA's ;)
    FIFA 2005 was ook top met die 15 jarige carriere die ik helemaal doorgelopen ben
     
  6. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Is fifa '99 ook met zaalvoetbal? dat was zo vet altijd he :D zaten we met zijn 3en achter de comp, een iemand met de muis, een met keyboard en de andere met microsoft sidewinder gamepad _O_ *nostalgie*
     
  7. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Poon Sang achievement gehaald. Van Man Utd met 5-1 gewonnen, ik was Sydney FC. :p
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    @ Loonens

    dat je geen filmpjes te zien krijgt bij een rode kaart heb ik ook last van
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Fifa 99 nooit gespeeld, op de Nintendo 64 speelde ik International Superstar Soccer.

    De middenvelder van Italie was Baggio :)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja international superstar soccer was geniaal, de voorganger van PES volgens mij:)

    bij 1 versie had Engeland Keegan en Hoddle in de aanval:D
    Wel een tofspel, tevens het spel met het beste penaltysysteem wat ik tot nu toe heb gespeeld!
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? -

    Nou, ik heb nu dus bij FIFA clubs en ranked matches (ook al die andere online wedstrijden) last van dat niemand mij kan zien en dat terwijl ik er wel ben. En als ik een match ga zoeken dan heb ik dat ''vasthangende'' schermpje oftewel ik kan niks doen. Mijn NAT is gewoon bijna zeker open, ik heb hier ongeveer 2 (?) weken last van.
     
  12. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Met mijn nieuwe account sta ik nu 27-0. :p
     
  13. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Doe je goed:thumbs:
     
  14. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zaalvoetbal te vinden op mijn FIFA 99 op de N64
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, zo irritant als mensen ál hun herhalingen willen zien. Ook al is het een fail schot, ze laten hem gewoon 2 keer herhalen. En als ze dan ook nog elke herhaling van buitenspel willen zien erger ik me al helemaal de tering
     
  16. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Dat zijn de momenten om private chats te spammen. :lol:
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Sta nu met die vriend in de top 5000. Gingen tegen de nummer 156 en in de eerste helft waren we beter. Hij een Manchester Gay wij Aston Villa. Eerste helft waren we beter, maar faalden we in het benutten van de kansen. Tweede helft kwam hij ietswat gelukkig op 1-0 en vervolgens gaan wij vol op de aanval, schiet hij er met veel geluk in de 80ste minuut nog 1 in terwijl wij een beetje moeite hadden met echte kansen creëren (liep steeds net te vroeg stuk) en dan om het af te ronden in de blessure tijd maakt hij er nog 1. Toen speelden wij echter niet serieus meer wegens frustratie van de typische manchester gay goals die hij maakte :mad:
     
  18. SC Voorne C2

    SC Voorne C2 Guest

    Meest irritante van Fifa09 zijn dan ook zeker weten die Manchester United en Cristiano Ronaldo homo's.
    Kiezen ze eerst Man U. waardoor ik vaak naar een land toe ga om te hopen dat we dan gewoon een leuk internationaal wedstrijdje kunnen spelen. Nee hoor worden ze Portugal met C. Ronaldo in de spits. Dit vind ik echt het meest storende van heel Fifa-online.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn de momenten om messages te sturen jaO-)

    En over de discussie Man Utd; Óf leave gewoon en zoek een andere match óf kies een team met snelle verdedigers. Ik kies meestal Milan en win ong. 80% van de potjes tegen Man United
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  20. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet fokken met C Ronaldo das echt een lekkere boii
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina