Heu, we hebben nu Hetnet Surfen en Bellen 1,5 mbit + vast bellen voor 20,- in de maand. We willen hier graag ander internet, wat zijn goede providers. Ik zie dat Alice voor 20.- ook 20 mbit internet levert. Alleen ik weet niet of het stabiel is en alles. Het moet onder de 30.- blijven. Het liefst inclusief bellen, maar dat is niet mijn pakkie an. Iemand een tip? Thnx!
Maar welke raden jullie aan voor onder de 30,-. Het kan alleen maar vooruitgaan met 1,5 mbit wat we nu hebben
Maakt het verder nog uit welke provider je kiest dan? Met Hetnet hebben we eigenlijk nooit problemen gehad, behalve dat het zo sloom was () Online zieter dan ook wel aantrekkelijk uit.
Ik raad je upc af heb ik gehad en het was 1 brok ellende voordurend de verbinding plat en gemiddeld 1x in de week bellen met upc omdat het niet op te lossen was. voor upc had ik sppedlinq die is samen gegaan met telfort. Ben nu weer terug bij telfort, en het is weer geweldig. ik heb een 20mb lijn voor de eerste 6 maanden voor 19,95 daarna 24,95. bellen hebben we er ook bij en die kost 9,95 per maand. sinds ik terug ben bij mijn oude provider heb ik geen probs meer alles werkt super en geen vage storingen meer. Succes met je keuze!
Telfort is wel goed idd Online heb ik weinig over gehoord (posi- en negatief). Dat komt gewoon doordat niemand het heeft die ik ken
Heb zelf Telfort 20Mbit (was voorheen Tiscali). Heb nu bijna anderhalf jaar dit abonnement en ik heb er weinig over te klagen. Dat was vroeger met m'n Speedlinq abo'tje wel anders...
Wij hebben ook Telfort 20mbit+telefonie voor €30 per maand. Maar dat voip is toch wel een slagje slechter dan kpn telefonie. Door de afstand tot de centrale haal ik ook maar ma 800kbps.. (2,5km) Qua stabiliteit doet adsl onder voor kabel.
Ik heb xs4all, niet echt de goedkoopste, maar voor mij wel de beste. Goede verbinding, nooit problemen gehad. Ze hebben ook een goede klantenservice. Vorig jaar wegens de landelijke internetstoring zelfs een kortingsbon gekregen...
Hier ook Telfort, mega veel klachten over te vinden op diverse fora enzo. Maar heb hier gewoon nagenoeg de volledige 20Mbit te besteden. Gemiddelde download speed ligt op 15000 ~ 19000Kbps, wat neerkomt op een gemiddelde speed (usenet) van 1.9MB/s en 2.2MB/s
Niks mis mee. Over 2 maanden 20mbit internet, telefonie en digitale telivisie (met 2 ontvangers) voor €49,95. Eind van dit jaar/begin 2010 schroeven ze het internet nog omhoog naar 40mbit. Nee, mij hoor je niet klagen over Ziggo hoor