ligt eraan welk spel je zou willen uiteraard... je zei ook nog dat je een groot aantal andere dvd's nog hebt liggen. zou je misschien de bekendste of degene waarvan je denkt dat ik intresse in heb willen posten ? Trouwens denk ik dat voor Burnout Paradise allemaal goed zou zijn en voor the Darkness alleen Scarface niet.
hoi, heb je The Fast and the Furious en Pathfinder al? Het zijn gewone edities, maar er zitten wel nog half afgescheurde sticketjes op. Die kun je wel zo weg halen. Verder heb ik nog The Killing Zone, The Nessecity, Varian's War en 3:15. Ik ben zelf geïnteresseerd in Army of Two.
Ik heb sowieso een hele mooie box van de Hannibal Trilogy (Silence of the lambs, Hannibal en Red Dragon). Zijn alle drie Special Editions in een mooie hoes, met relief. Heb volgens mij ook Once upon, en Desperado voor je. Zal vanavond eens kijken voor je, heb interesse in Saints Row en misschien Rock band 1 als je die kwijt wilt.
Fight Club + 5 euro voor 1 van jouw games -The Simpsons Game -Burnout Paradise ( bekrast maar werkt prima ) -Virtua Fighter 5 -Need for Speed ProStreet -The Darkness
@ Wouw5: Geen intresse in je dvd's, sorry @ Godsmack257: Hannibal Trilogy heb ik al, en ik heb vandaag voor €10 nieuw de volledige Desperado collectie gekocht dus die dvd's heb ik ook al @ Dutchd: Te weinig sorry, fight club is nieuw maar €5 bij de MM dus een tientje voor een spel van €30 gaat me te ver...
Is goed Heb niet echt een bepaalde genre die ik zoek dus bied maar gewoon aan. Als mensen willen weten wat ik al heb moeten ze even hier kijken: http://www.insidegamer.nl/members/50502 Edit: Ga je het me nog laten weten, want je loopt de afgelopen dagen mijn topic een beetje vol te spammen...
Spammen? Ho ho ik heb er nog geen tijd voor gehad. Druk druk. En jij krijgt gratis kicks, alleen maar positief toch?