Heb al wel tegen dat soort mensen gereden.. Echt vervelend als je zelf net start en die ander al voorbij de eerste bocht is Vandaar ook al die rare tijden op de leaderbords.
heb vanmiddag race pro gekregen met de post. eindelijk! tja, grafisch ziet het er zeker niet zo gelikt uit als in forza2(ook al is forza2 al geen grafisch hoogstandje volgens velen). na een uurtje race pro te hebben gespeeld, besefte ik pas wat een geweldige game forza2 eigenlijk wel is. niet dat ik niet ontevreden ben over race pro, zeker niet. maar ze moeten wel ff snel een fix van die ffb maken, want ik heb totaal geen gevoel met sturen. ik ben gewoon career gaan doen op hoogste moeilijkheidsgraad, dus zonder assists. maar ik vind de AI heel makkelijk. is er een mogelijkheid om in de career de AI sterkte te veranderen?
Nee, is geen mogelijkheid om dit aan te passen, helaas. Als je MS-stuurtje hebt moet je die als 2e controller aanmelden om het volle effect van Force Feedback te voelen. Met 'n Logitech-stuurtje heb je gewoon pech, dat zullen ze waarschijnlijk niet met 'n update verhelpen omdat het stuurtje al een hele tijd niet meer in productie is.
De career is te makkelijk, en daardoor saai en een echt karwei... je moet je er aan toe zetten om die auto's vrij te spelen. Aan de andere kant heb je zo wel de tijd om de banen rustig te verkennen... Dit spel is volgens mij gemaakt om online te racen, en die paar keer dat het goed gegaan is vond ik het gavere en spannendere races als bij forza, zeker toen we met 12 F3000 op valencia reden.... Ik denk dat iedereen t al vaak genoeg gezegd heeft, maar ze moeten deze game toch wel snel patchen, anders haken toch een boel mensen af. Grafisch is t spel niet verkeerd, maar geen topper. Wat wel is, en dat vergeten heel veel mensen, is dat de cockpit view wel erg mooi is. Alles klopt, de auto trilt + schud, de ruit word langzaam steeds vuiler etc etc. Ook de omgeving lijkt dan (imo) ineens mooier en de game loopt ook vloeiender. Het is natuurlijk geweldig die cockpit view, maar ik denk dat daar zoveel data is in gaan zitten(En creatie-perfectie tijd) dat de andere views een beetje verwaarloost zijn, niet alleen qua mooiheid maar vooral qua F/ps.. sommige circuits zijn gewoon bijna niet te rijden...
afgezien van de levendigheid langs de kant lijkt mij dit grafisch nog realistischer dan Forza2. De werkelijkheid is volgens mij niet zo mooi als ze in Forza laten zien.
Heb je een V1-stuur of V2 want m'n eerste werkt ook niet perfect, krijg ik zelfs helemaal geen rumble. Maar m'n 2e stuur (V2)werkt toch uitstekend, voel precies wanneer ik te hard rem, als de banden beginnen te slippen in de bocht en ook de gewichtsverplaatsing van de auto. Ik weet niet of je met hulpmiddelen rijd maar met TCS en ABS voel je dit weer niet had ik gemerkt bij m'n buurman.
V2. Geloof me ik vind het echt geen fix zelfs als ik door een bocht rijd met f3000 zonder tcs zonder abs zonder iets voel je alleen lichte trilling, en geen tegensturen zoals het hoort bij racegames.
Zoals welke racegame op de 360?? Die beperking ligt aan het stuur dat niet krachtig genoeg is, niet aan de game zelf. Hoe ze de FFB verwerkt hebben in deze game icm het MS-stuur, hebben ze goed hun werk gedaan in mijn ogen. Als je het vergelijkt met 'n pc-game met 'n Momo-stuur bv. dan heb je inderdaad gelijk. Ik kan dan ook niet wachten totdat ik m'n Fanatec-stuur krijg.
nou, in forza2 is er weliswaar geen krachtige ffb, maar hij is er wel en het voelt goed aan. in race pro ontbreekt gewoon de hele ffb. dus ze hebben hun werk gewoon niet goed gedaan. tja pc stuurtjes... de momo is idd beter( en goedkoper, nu 70-80 euro) dan het ms wheel, maarja hij past niet op de xbox. wil je echt goede krachtige feedback, moet je natuurlijk de g25 hebben. het fanatec wheel koop ik maar niet, omdat die 400 dollar kost. wat in mijn ogen 303 euro is, maar op de een of andere manier worden de consumenten opgelicht doordat ze er 480 euro voor vragen???
man is die AI bar slecht. wordt soms zonder reden gewoon van de baan geduwd, in mijn gat aangereden omdat ik 1 meter vroeger begin te remmen als hun. als je dwars over de baan komt te staan rammen ze je gewoon, ze doen niet eens de moeite om te ontwijken. ook kunnen zij jou gemakkelijk laten uitspinnen dan jij hun. ohja, straks ff de multiplayer checken dan maar.
Ik doelde op het feit dat de game in de cockpit modus vloeiender gaat als alle andere views. Daarbij lijkt het ook alsof de omgeving in cockpit modus mooier is..
Het viel ons ook op dat als je online speelt(in ons geval private) met de rest van het veld AI, en dan op prof met ai very hard, dat het dan ineens een hele andere, veeeeel agressievere ai is als in career. Meer beuken, positie verdediging, dat soort zaken!
Waarom gelijk forza erbij halen daar heeft hij het niet eens over dus . Je zegt eigenlijk dat Race Pro een slechte AI mag hebben omdat forza er geen een heeft volgens jouw.
Ik vind de AI echt goed! Games die ik gewend zijn, zijn PGR3, PGR4, Forza, Forza 2, Gran Turismo 3 en 4. Andere racers heb ik alleen maar online gespeeld. In Pro zetten ze hem ernaast, remmen ze je uit, geven ze je ruimte als jij ernaast zit, halen ze elkaar in, maken ze fouten. In DTM2 waren ze ook wel aardig dacht ik, maar die game gaat te ver terug. Mensen die zeggen dat de AI in Pro achterin knalt moeten echt later remmen hoor. Ik ben erg tevreden met de AI. Zeldzaam voor een game dat je van laatste naar eerste kan zonder dat de AI je raakt door blind in te sturen.