Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het laat je zien wat er is gebeurd na het einde van de game. Dat zullen de meeste toch wel willen weten die PoP hebben uitgespeeld? :p
    Dus voor mij voegt echt zeker iets toe. Je moet alleen niet verwachten dat hethierna 'af' is. Vervolg zal zeker nog moeten komen.

    Geen zaadjes deze keer. Je kan voor de achievement Frescos zoeken, maar het hoeft niet.
    Wel vaak dezelfde kerel verslaan.
    • De normale soldier die je al vaak genoeg bent tegengekomen.
    • Elika's vader
    • Shapeshifter


    Die nieuwe power is btw wel kewl. Die groene power haat ik nog steeds. :+
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Plaats is dat stukje qua verhaal, of wacht misschien staat het al op younoob. Heb PoP niet meer, maar wil wel weten of er nog iets boeiends is in het verhaal. Nog steeds geen diepe luvv tussen Elika en de Prince ? :mad:
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet ik het verhaal van de DLC gaan spoilen voor je?
    Ok dan. Dikke DLC Spoilers:: Srsly, dus klik niet als je niks wilt weten. Vooral als je de gewone game nog niet uitgespeeld hebt!
    Geen diepe luv.
    [​IMG]

    Elika is pissed dat ze hem uit de dood heeft gehaald, want dat was de manier om hem weer voor 1000 jaar op te sluiten dacht ze.
    Ahriman zit dus achter hen aan, dus ze moeten ontsnappen. Dat doe je door veel te rennen, klimmen, klauteren en vallen. Heel vaak.
    Waarom zit ie achter hen aan? Prince denkt omdat Elika de kracht heeft om hem te verslaan, en dat ie dus bang is voor haar.
    Hoop gekibbel, en zodra je op het einde bent gaat Elika weg en laat de Prince alleen achter in dat tempel achtig ding waar je de hele tijd bent geweest.

    The End.

    Elika's vader kom je ook nog een paar keer tegen, maar ik weet niet meer precies wat hij wilde. Hen overhalen om naar de Dark Side te gaan dacht ik. :p


    Hey, ik heb opeens zin om een filmpje te maken van alle skins die in de game zitten. Heb toch niks te doen. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waaat, Elika gaat weg, nooooohs. :mad:

    Thanks Sjaak :+
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je duwen aan zo'n hendel waarmee je zo'n deur kan openen, die geblokkeerd is door dat drijfzand? Ben nog niet zo ver, weet ook niet hoe dat stukje heet waar ik ben. Maar het is wel de Woestijn, dat weet ik wel :cool:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    B?


    [yt]gVJjp_7ie0g[/yt]
    w00t! :+

    Die Annotations worden steeds handiger en veelzijdiger. Lekkah.
    Nu nog de lettergrootte kunnen instellen + anchors (of ik zie die opties gewoon niet)
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe heb jij de achievements gehaald? :eek: want heb ze nog niet gekregen!
    p.s. supervet content zeg! echt gaaf!
    ook idd een van de betere spellen van 2008!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ;) Account recovery doen, en dan opnieuw gaan spelen.

    Dus log uit op je 360.
    Druk op de Guide knop.
    Account recovery.
    Voor je gegevens in
    Wacht.
    Als ie klaar is: Spelen, en deze keer unlocken de achievements wel.
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij verschuift niet als ik op B klik. :'-(
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik probeer me even te herinneren waar je zit, en welke hendel je bedoelt. :9

    Je bedoelt zeker niet zo een die je ziet rond 2:06 in bovenstaand filmpje?
    Je hebt wel eens ringen die je omlaag moet trekken om een deur te openen, maar dat doe je gewoon door tegen de muur op te rennen.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ringen |:-

    Fuck, die stonden er idd :+

    Dankjewel tovenaartje. HP is baas :cool:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt het btw aan mij of zijn de QTE's die je tijdens de gevechten krijgt moeilijker geworden? Die zijn mijn grootste probleem om minder dan 20 keer gered te moeten worden.
    In de gewone game had ik er geen moeite mee, maar nu verlies ik ze iedere keer.

    edit @ Steeltje: Wat was het nu? ;)
    (heb een zin om een XBL message terug te sturen, die contrller is daar niet al te fijn voor)
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  13. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand hoe je die sprinting clash precies uitvoert?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Paar keer achter elkaar op A drukken. :)

    Heb em nu op 1250/1250. :D
    Toch was de gewone game leuker dan de DLC. Gewoon omdat ik het heerlijk vond om door het geheelde land vrij rond te kunnen huppelen op zoek naar lightseeds.

    Niet dat de DLC slecht is hoor!
     
  15. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht niet nee... Kort? JA!

    Gewoon €9,- voor 2 en een halfuur plezier (inclusief het halen van alle achievements) vind ik gewoon schandalig. Ik heb me er zeker mee vermaakt. Maar als je kijkt wat ze toevoegen in combinatie met de speelduur dan vind ik 800 MS punts veels te veel ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel vreemd dat er zoveel problemen zijn met deze DLC terwijl er met de game zelf niks mis was.
    • Achievements die het eerst niet deden.
    • Als je een save laad krijg je daarna daarna de hele tijd piepend geluid.
    • DLC kwam de eerste keer niet in mijn hoofdmenu te staan. Cache moeten opschonen.
    • Toen ik vandaag verder wilde gaan bleef ie heel lang hangen op het laadscherm. Weer cache moeten opschonen voordat ie het deed.
    • Had in het begin ook last van framedrops.
    • Camera die wat vaker weird deed.
    • Saves werkten niet altijd. dwz ik save op Punt X, maar toen ik mijn save ging laden werd ik opeens een platform terug gezet. Aangezien dat behoorlijk lange stukken kunnen zijn was dat best vervelend.

    Ben ik niet gewend van Ubisoft. Bij mij staan ze juist bekend om hen kwaliteitswerk wat ze meestal afleveren. En dat terwijl de DLC al een week was uitgesteld.
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  17. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, maar Ubisoft heef ondertussen ook wel door dat geld niet stinkt. Heb nog steeds ontzettend veel respect voor ze, maar prijs ze niet meer zo de hemel in als een paar jaar terug (de Pop: Sands of Time en Beyond Good and Evil tijd).
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen was DLC nog niet zo groot en ze waren ze nog redelijk klein. Maar Ubisoft is toch een van mijn lievelings uitgever. Als ik een spel opstart en ik zie het bekende logo heb ik altijd wel een goed gevoel.
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0

    'Waren ze nog redelijk klein' en daarmee sla je de spijker precies op zijn kop. Op dat moment was het bedrijf nog niet zozeer op geld belust, maar waar ze vooral bezig met goede games maken. Niet dat ze dat nu niet meer doen ( Ubisoft is nog steeds mijn favo ontwikkelaar) maar je merkt toch wel dat ze wat lakser zijn geworden in mijn ogen ;)
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zit het eiegenlijk met de activering van de DLC?

    Heb nog een save staan van pop waarin ik klaar ben (me speed run) maar moet ik dan ergens anders de epilogue starten. En als ik hem dan uitspeel maar haal bijvoorbeeld de speed run achievement niet moet ik dan eerst het spel weer opnieuw spelen of kan ik gewoon nogmaals epilogue starten?
     

Deel Deze Pagina