[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje:

Ik heb de Crucible uitgespeeld en de mainquest leidt me nu naar The Dock. Echter ik hoorde de vrouwenstem (naam ff kwijt) geloof ik zeggen dat er vanaf daar geen weg terug is en dat ik eerst alle sidequests moet afronden die ik nog wil doen?

als dat het geval is, dan is het wel erg snel gegaan trouwens :confused:

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Theresa heet ze.
    En de sidequests die op dat moment beschikbaar zijn zou ik afronden. Heb ik zelf ook gedaan.
    Zodra je terug komt komen er weer nieuwe missie's vrij. ;)

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben gewoon gegaan, heb niks afgerond. Misschien niet zo slim, maar ik speel het spel zoals het in mij opkomt en wou gewoon wat doen tegen Lucien.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik ook maar er verstrijkt wat tijd als je die missie doet ;) daarom moet je eerst alle sidequests doen want die zijn er daarna niet meer.. ach het maakt voor de rest weinig uit.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    zit op de 22 uur en ga meer eens de 3e hero overhalen :D
    slowplaying ofzo.... whehe..

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De Char van mij is puur evil,maar nog steeds geen rode ogen maar mijn hond wel.Maar ik zag trouwens dat er op de Fable site honden zijn met een lichte kleur,hoe krijg je dat eigenlijk?

Ben wel aan denken een nieuwe game te beginnen,maar dan alleen op magie te spelen dat zal wel een andere ervaring geven.:)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met een lichte kleur bedoel je lichtbruin neem ik aan? Dat is als je goed bent en ook pure dacht ik. Als je goed bent wordt de hond sowieso erg lichtbruin.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Azo,dankjewel.;)
    Wat ik zag was lichtbruin met wit,beetje Jack Russel kleurpatroon.

Met die Evil char weet ik niet of dit een bug is,maar in een bepaalde stad krijg ik al direkt Gaurds achter me aan en dus geen keuze meer om mijn boete te betalen voor m'n stoutigheden.En toch zijn er nog mensen verliefd op me,lol.

Maar het spel zelf blijft toch wel geinig,om af en toe tussendoor te spelen.

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hoort de prijs van een huis/kroeg/winkel niet omlaag te gaan als je de eigenaar vermoordt? Bij mij gebeurt dat niet. :mad:

10. Pitakaas

Pitakaas Guest

Moet deze game ook echt eens gaan uitspelen. Heb alleen de Hero of Strength gevonden, en sindsdien ligt het stof te happen. Spel kan me amper boeien.

11. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe zit het nou met die augments?

ik heb zo'n 1tje gekocht van 2500 gold geloof ik, maar kan hem nergens op toepassen?

wat voor wapen heb je nodig?

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Een wapen die daar open slots voor heeft, sommige wapens hebben 1 slot, de ander heeft er 2, maar de meeste geen.

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagje even,aangezien ik met een frisse nieuwe game bezig ben vroeg ik me af of die Abbot quest bug er nog inzit of is daar al een update patch voor?

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dit vind ik een beetje lame (einde van de game spoiler):
    Als je Lucien uit laat praten schiet Reaver 'm dood.... damn wilde die gast killen maar was wel benieuwd wat hij te vertellen had

En nog vraagje over de keuzes aan het einde:
    Heb gekozen voor family, maar wat als je de rest van bevolking had gedaan? Was je dan officieel je dog kwijt?..

15. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

aan de tweede vraag : Ja..

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dan heb ik toch de goede keuze gemaakt :D

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat probleem is opgelost!

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had niks uitgemaakt. In de DLC van F2 kan je je hondje weer tot leven brengen. :)

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Fable 2: New DLC on its way !

A few minutes after announcing an incoming press release on its twitter, Lionhead confirmed on their blog that a new DLC for Fable 2 was currently under development. They also shared some juicy numbers with us. I'll give you a single one: 2.6 Millions copies sold since the game's release. To read the full piece, jump here.
    Jonathan Ross claimt stem in te spreken voor ‘Fable III’

In een interessant berichtje viel er vandaag te lezen op Jonathan Ross’ twitter dat hij gevraagd is een stem in te spreken in ‘Fable III’.
    • # Goodnight all. Must go to bed. Got asked to do voice in Fable 3 tonight. Subarashi. Oyasuminasia. Woss out. about 7 hours ago from web
    De man is niet zomaar iemand, maar heeft al jaar en dag een mateloos populair talkshowprogramma in Engeland. Inmiddels is het berichtje verwijderd, maar het blijft een interessant detail. We blijven van ook even onze ogen openhouden voor meer details. Microsoft geeft natuurlijk geen commentaar, maar het lijkt logisch dat een derde deel in ontwikkeling is. Overigens zal Peter Molyneux, de grote baas bij Microsoft’s Lionhead studio, de ontwikkelaar van Fable en Fable II in een tweetal weken aanwezig zijn op de Game Developers Conference in San Francisco, waar naar zijn eigen zeggen op BBC.com ‘spannende dingen gaan gebeuren’. Misschien horen we dan meer over de projecten in ontwikkeling bij Lionhead.

20. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met die nieuwe DLC.
    Jammer genoeg moet ik wel opnieuw beginnen met Fable II. Ik had mijn cache geleegd en nu zijn mijn save games corrupted. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina