Mirror's Edge

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je alleen de ghosts van degenen in je friendslist downloaden of gewoon van de top10 zeg maar? Nog geen tijd gehad om te spelen :mad:.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Je kan ook de ghosts van top ranked players downloaden. Alhoewel ik het niet eens probeer om de ghost van de nr. 1 te volgen. Vaak ga ik voor een ghost rond nr. 70, is meer mijn niveau. :+

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    het kan nog wat sneller door onderlangs te rennen en via het bankje of muur op die walkway in het midden te jumpen. Vanaf daar die vent in het midden disarmen en ff de servers kapot schieten. Stuk sneller, maar ook trickier:

[yt]7b_ovBkEiIo[/yt]

Ik heb overigens best zin in de speedruns. Doet me denken aan de Goldeneye en Perfect Dark dagen waar je een snelle tijd moest zetten voor cheats. Die speedruns waren wel wat moeilijker dan deze though.

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik had echt verdomd veel moeite meet Speedrun Chapter negen.
    Uiteindelijk wel gehaald, maar dan heeft me wel bijna me controller gekost. :+

Iemand die al tijden heeft staan bij de Time Trails?
    Heb nu Dulle en Lockum die er tijden hebben staan, is wel leuk om te vergelijken.
    Alleen jammer dat bij Dulle telkens de servers eruit liggen.

5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu in Chapter 6 van het verhaal. Vind het nog steeds jammer dat de Story Mode zo veel minder leuk is als de Time Trials. Deze gameplay is echt gemaakt voor de Time Trials. Maar ik zal toch door de Story Mode heen moeten voor die Speedruns.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vind je dat echt? :eek:

Ik vind de story mode echt fenomenaal! _O_

Speedrun van Chapter 2 valt zeker wel mee. Er zijn een paar snellere routes die ik nog niet in 1 keer kan halen, maar zodra ik die kan halen moet 11:00 makkelijk haalbaar zijn. Ik was net op het stukje vlak voordat je Jacknife tegenkomt terwijl ik minstens 12 keer dood ben gegaan rond 10:00.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu voor die No Heavy Landing achievement bezig, doe dit in de Prologue maar ff een vraagje: Stel je maakt een Heavy Landing, vervolgens ga je dood en ga je weer opnieuw vanaf een bepaald savepoint. Telt die landing dan mee voor de achievement?

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu ergens in chapter 3 geloof ik. Toffe game, alleen soms irritant als je net niet weet hoe je iets moet doen. Begon op normal maar ging al snel naar easy omdat ik de controls niet wist. Ik zat op een gegeven moment ook vast, ik moest door zo'n deur die je moet opentrappen maar ik wist niet hoe ik dat moest doen dus ik druk zo RB draait die zich snel om maar daardoor dacht ik dat de deur open was :+. Hele tijd het zelfde stukje opnieuw doen en je afvragen waarom die levels zo opelkaar lijken. Hoe kies je je wapen btw nadat je hem hebt opgeborgen?

Wanneer je uit dat riool komt in chapter 2 en er zit overal politie, ik ging gewoon rondjes rennen en flying kicks uitdelen omdat ik niet wist hoe ik bij die deur moest komen :+

9. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist de game op hard uitgespeeld. Ik vind het toch echt een meesterlijke game. Al was hij op normal moeilijker door de test of faith achievement. Ik heb nog genoeg te doen met de bags, speedruns.Denk dat ik hier nog wel een paar uurtjes zoet mee ben.Ik ben echt blij dat ik deze game toch maar gekocht heb echt eens iets anders.:)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je kan geen wapens opbergen, of je houdt hem vast in je handen of je gooit hem weg.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkheidsgraad heeft toch alleen effect op het vechtniveau van de tegenstanders? Dan zal het voor mij ook niet moeilijk worden op Hard, heb hem op Normal ook zonder wapens uitgespeeld. Zal het proberen te combineren met het zoeken van de bags, heb ik 2 vliegen in 1 klap. Dan nog de Time Trials en Speedruns en ik ben klaar. :+ Normaal heb ik het er niet voor over maar deze game is gewoon zo leuk dat ik alles wil halen.

12. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die telt dan mee ja. Je moet het echt helemaal 'heavy landing-loos' doen, maar bij de Prologue is dat best makkelijk.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu ook, had alleen problemen bij die vent(Engels, niet Nederlands ;))

14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net de game qua achivements 990/1000 gehaald, moet alleen nog de allerlaatste speedrun halen. heb vanmiddag wel een tijd van 6:09 ofzo gehaald... maar dat is natuurlijk niet genoeg.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die Heavy Landing? Wanneer moet ik LT(?) nou precies indrukken, als ik hem indruk vanaf het stukje dat ik spring lukt het vaak niet :9.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Vlak voordat je op de grond neerkomt moet je LT indrukken.
    Ik zou deze in het eerste level proberen te halen. :)

17. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die vent ja? :9 Dat vond ik zelf ook het lastigst te timen stukje in de prologue.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    1:13:19 op Playground 2 _O_

Yeeah, eindelijk gehaald na een halve dag kleine foutjes maken. M'n vorige tijd was zelfs 1:15:02, maar 2 honderste seconde te langzaam voor de 3 sterren :eek:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die vond ik altijd erg irritant. Heb die baan dan ook gewoon links laten liggen. :+

Vandaag eens kijken of ik verbinding krijg met de servers. Misschien dan eens wat tijden neerzetten.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga er dit weekend aan beginnen en wil op mijn eerste playthrough een max aan gs. Hoe fix ik dat?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina