Komt het bij meerdere mensen voor dat je in het begin geen practice kan spelen? Want ik wil Sub-Zero uit proberen,maar mijn xbox of wat dan ook loopt vast...
nee bij mij doet alles het gewoon, arcade, story mode en combo challenge en practice. maar snap niet zoveel hoe ik de achievements van combo challenge krijg, weet iemand dit? ik heb vecht combos gedaan en al maar ik kreeg geen achievements of niks bedankt mvg arno
Ik koop hem ook pas als hij goedkoper is. Ik heb hem laatst van iemand geleend en vind hem niet de volle prijs waard
Ik heb het spel gisteren gekocht en ik moet zeggen dat ik me er goed mee vermaak, ondanks het feit dat ik het puur voor de DC figuren heb gekocht. So true, ik ben dan wel niet de beste vechter maar ik erger me dood aan gasten die constant dezelfde aanval doen waar niet tussen te komen is.
ik heb de game al een tijd verkocht , net wat je zegt die gasten doen online alleen maar de zelfde dingen , je komt er gewoon niet aan te pas , je kan beter street fighter spelen , dan maak ik (je) tenminste nog kans
Ik had nog gelezen in de PU dat het een matig spel is maar,wel best leuk om met wat maten op de bank te gaan lopen button bashen ofzo! Het had ook als cijfer een 6,5 ofzo dus ik koop dit spel pas als die 20 euro is.
Dit spel mag mischien niet geweldig zijn ofzo maar,ik heb eigenlijk best wel veel zin om dit spel te gaan kopen.
Heeft iemand nog eens zin een paar potjes te spelen? Ik krijg namelijk online nog behoorlijk kont schoppen, dus misschien kunnen we als n00dletjes even oefenen! Vind de game toch best tof, al vind ik het jammer dat je veel combo's met de D-pad moet doen en niet met de knoppen (D-pad werkt niet echt geweldig ofzo). Ik gebruik vaak mijn stick, maar dan kun je niet sidesteppen . Ik erger me ook aan die mensen die The Flash nemen en constant dezelfde attack doen, waardoor je blijft tollen en er niet aan te pas komen, echt lelijk! Al valt het me trouwens op dat je alleen met lame/lelijk spelen winnen kan. Zelfs mensen met 2000 matches spelen lame tegen me. Een gevalletje bad habits denk ik.
Heb deze game gisteren voor het eerst gespeeld en het viel me niet tegen. Ik heb hem nu niet thuis liggen, maar ik zal hem komende week eens wat meer proberen te mishandelen als ik hem weer hier heb. Ik vond inderdaad wel meteen de D-pad een ergernis. Misschien toch maar ff zo'n groene controller bestellen.
Groene controller? Ik blijf denk ik met stick spelen. Add me maar op XBL als je zin hebt in een potje online.
kan iemand me uitleggen hoe die combat challanges werken? als ik bijv batman kies en dan die modus inga en dan staat e rboven in het scherm een combo.. dan doe ik die.. en dan gebeurd er niks?
Als je hem goed doet dan hoor je een geluidje en ga je door naar de volgende. Deze zijn echter flink moeilijk kan ik je vertellen.
na geen 1 wil lukken, ookal doe ik de combo denk ikgoed? heeft iemand wat tips aub??? Special Move Master - 100G Perform all Special and Pro Moves en voor die achievement... meot je dan alleen de combos doen die je in het combolijstje vind (die je kan zien bij start en dan tricks als je met een bepaalde carachter speeld) of zijnn er ook nog secret moves?
Voor die achievement moet je ALLE combo challenges halen, ALLE special moves en ALLE fatality's. Mocht je deze halen, krijg je van mij een koekje, persoonlijk bezorgd =). Zet deze dus simpelweg uit je hoofd als je al geen 1 combo challenge kan halen .
nja dan hou ik het bij de achievement doe alle fatalities bij alle personages + arcafe mode completed bij all ik vermaak me prima op deze manier