Shaun White Snowboarding

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 28 mei 2008.

  1. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Volgens mij heb ik alles gedaan met een Freestyle board (zo'n overall ding) van Nitro. Ideaal boardje.

    Alleen niet om Shaun White te verslaan, dat lukt mij echt niet :mad:.
     
  2. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt en volgens mij moet je voor Shuan een Park board gebruiken. Ik weet dit niet zeker, maar ik meen dit ergens gelezen te hebben.
     
  3. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Ja dat snap ik ook nog wel, maar die kerel scoort >30.000 punten waar ik al blij was met de helft.
     
  4. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me online helpen, ik moet nog 1 munt in Europe maar die kan ik niet vinden.
     
  5. NLCandyman123

    NLCandyman123 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Had er eigenlijk niet zulke hele hoge verwachtingen gaan maar na wat ik op diverse sites heb gelezen begin ik langzaam maar zeker toch te twijfelen om deze titel aan te schaffen :)
     
  6. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi
    allemaal
    ik heb ook de game gekocht vind hem echt vet, maar kan iemand me helpen met de munten en hoe het zit met challenges enzo. voeg me maar toe en ik hoop dat iemand me kan helpen
     
  7. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    De munten zijn toch niet zo super moeilijk? Het is mij allemaal gelukt met een simpel freestyle boardje. Kijk op je map, snowboard richting de munt, en uiteindelijk zie je soort van icoontjes dat je op het juiste pad zit. Zet effe een marker, dit is makkelijker. Nu doe je gewoon je power, en het lukte mij allemaal in max. 2 pogingen.
     
  8. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je de achievements krijgen, dat je online respect krijgt?
     
  9. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon online spelen, en dan hetzelfde doen als je altijd doet, dus een beetje van de berg af sjeesen. Maar dan moet het online. Dat is het enige:)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Inderdaad. Sowieso kun je de hele game online uitspelen, dus eigenlijk is het zinloos om het spel offline te spelen.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb net in Park City alle challenges gehaald plus de Slopestyle award. Nu wou ik de munten gaan zoeken voor de tweede opdracht van Shaun. Daarvoor moet je Focus gebruiken, dat lukt nog wel, maar hoe moet je door een ijsblok breken?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Focus en naar voren leunen.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Naar voren leunen of met "A"?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Een van de twee ja :p. Ik denk gewoon naar voren leunen, maar anders is het A. Logisch toch.
     
  15. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is X+A om een ijsblok te breken.

    Ik moet nu alleen nog tegen Shaun zelf. Hij haalt steed 30.000+ en ik nu 25.000+ dus nog even oefenen en ik win.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Heb nu alle challenges gehaald, moet nu alleen nog de Ultimate challenge in Alaska. Dat is in die half-pipe. Alleen als ik bijvoorbeeld twee flips maak krijg ik misschien 25 punten, het schiet niet op. Ik snap niet hoe je daar punten moet scoren. Iemand tips?
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Je moet niet te vroeg springen, anders telt ie niet!
     
  18. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd op het juiste moment springen en dan maar draaien.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat moet het dan zijn, af en toe kreeg ik wel ineens punten. Ik ga het morgen is proberen :cool: Thnx!
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ga maar oefenen met halfpipes, aan het eind moet je tegen Shaun White zelf in een halfpipe. Is mij nog steeds niet gelukt :mad:.
     

Deel Deze Pagina