Hallo, ik heb een vraag. Ik heb ook CoD - world at war, maar soms loopt hij vast tijdens het gamen of bij het saven....hebben meerdere mensen hier last van en is hier iets aan te doen? Alvast bedankt Groeten, Leon
Heb je het alleen bij COD of ook bij andere spellen? Probeer hem anders eens op je harde schijf te installeren en kijk of je het dan nog steeds hebt.
Probleem daar is dat je het overal online kan doen. Daarom is het gewoon triest als mensen die gaan zoeken. De game is sinds de release al verpest door glitches. Die worden dan gepatch na een paar weken en de dag erna zijn er weer 10 nieuwe. Mensen zitten in muren en in de grond of vliegen ergens boven de map. In CoD4 heb ik er maar weinig gezien online. Verwacht dat de verhouding CoD4:CoDWoW ongeveer 1:10 is...
We of iig ik gebruik ze niet online in matches.. Heb vanaf de release nog nooit in een glitch online gezeten, alleen in private matches is het wel lol. Ik heb trouwens ook nog nooit in die Roundhouse glitch van de beta gezeten. Ik speel gewoon eerlijk..
Dat bedoel ik ook niet. Ik zeg ook niet dat jij die gebruikt online. Echter als er weer iets nieuws uitgevonden wordt dan gaat dat als een lopend vuurtje en weten steeds meer spelers het. En er zijn er dan genoeg die het wel online gebruiken. Dat is juist het probleem. Als ze niet uitgevonden worden weet niemand het.
ben ik met GForce eens, alleen op dit moment zit het wel goed, heb deze week niemand meer in glitches gezien
Dit is voor alle nerds die CoD: WaW niet spelen omdat er tanks inzitten. http://www.youtube.com/watch?v=aRVfQTjj6gw&feature=popular En wees aub niet zo creatief om een ander reden te bedenken om WaW niet te spelen! Dank u.
Als WO II je niet ligt . Ik moet nogsteeds CoD WaW een keer uitspelen, maar op veteran kan ik echt niet meer dan 2 missies achter elkaar spelen.
kan wel lang bekend zijn maar veel mensen komen met een slappe reden dat ze tanks kut vinden en het daarom niet spelen. Nou hier de oplossing.
kspeel alles...maar je moet tanks gwoon ontwijken, staan toch altijd op de radar daarnaast, bij grotere levels neem ik vaak sniper of rifle + sticky en 2x satchel khoop dat je bij cod6 custom matches kunt maken, zodat er geen tanknoobs meer zijn
Wie zegt dat er tank inzitten Ik zie ook graag de heli/honden verdwijnen. Airstrike is ok die is toch eenmalig die die 7 kill optie is gewoon triest en heeft alleen maar met geluk te maken. Mijn heli's killen amper terwijl ik zelf door muren en daken gekilled wordt. Pure BS altijd dus lekker eruit laten.
Omg, ik en een vriend hebben een glitch gevonden die nog niet op YouTube stond Echt goed gevonden !! In Upheaval.. Kom je op het dak van het huisje met dat ronde raam erin !
ben echt trost op je. Nu alleen tegen niemand vertellen en dan ben ik nog trotser Edit: die is trouwens al langer bekend...
Wanneer komt de map pack uit? De een zegt dat het morgen uitkomt, de ander volgende week. Gevonden, het komt 9 maart (Dus morgen!) uit