[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wanneer ga je in EXP omhoog?
    Ik stond met social al op 8, dus maar team slayer aan het spelen en na een paar potjes sta ik nog steeds op 4.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij door gewoon te winnen;)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, heb aantal potjes gewonnen, maar bij laatste win ging ie pas van 4 naar 5, toen ik weg ging na overwinning. Daarvoor zag ik ook al een keer totaal EXP met 1 omhoog gaan.
    Maar goed, speel vandaag nog wel wat potjes en dan komt die 7 op de 7de vanzelf wel. :)
    Zowaar wel een achievement gehaald, MVP. :+
    Ook een tripple kill, maar volgens mij moet je dat in lone wolves ofzo halen, ipv team slayer, om de achievement te krijgen.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    In een ranked FFA match, dus lone wolves. Je krijgt inderdaad gewoon exp erbij als je wint, ranked en social. Je krijgt ook min exp als je voortijdig met een match stopt, en als je dit teveel doet krijg je een exp ban(lees extreem veel, als in cheaten)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Teamgames:
    Win = +1 EXP
    Gelijkspel = +1 EXP voor beide teams
    Verlies = 0 EXP

    FFA:
    Bovenste helft (bijv. 1e, 2e of 3e van de 5) = +1 EXP
    Onderste helft (bijv. 4e of 5e) = 0 EXP

    Ik weet niet zeker of de middelste plek (dus 3e vd 5, 4e vd 7) wel of niet +1 krijgt..
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    +EXP.. niet +1EXP.. dat klopt niet..
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ahh je snapt me wel:+
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Maar je hebt soort dubbele rank ofzo.
    Zag links getal 4 staan, dat op den duur 5 werd. En rechts ervan zo een icoontje van je rang. Blijkbaar net daarmee rang 7 geworden, aangezien ik achievement kreeg.
     
  9. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan je nog terug naar 7? dus zakken..

    Ik ging in een paar potjes van 5 naar 8 toe, zonder de Vidmaster Challenge: 7 on 7 achievement te krijgen. Heb 3 potjes met 7 exp gespeeld, maar kreeg hem dus niet :confused:

    Edit: snap um al
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt een rank voor skill en voor exp.
    Het logo dat naast je naam in matchmaking staat is alleen exp, en zegt nagenoeg niks over je skill. Wanneer je op je naam klikt staat er bijvoorbeeld lvl 39, en dan ben je een commander(2 sterren). Dit icoon krijg je alleen als je genoeg exp hebt verzameld.

    Je word gewoon in matchmaking gegooid op basis van je level, dus 1-50.
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier nog mensen die de Vidmaster: Annual achievement moeten/willen halen? Zoja, laat het even weten (met ze 4e laatste lvl van Halo met 4 ghosts halen op legendary met Iron skull aan).
    En als er nog mensen zijn die op zoek willen naar de skulls (lees, zoek, niet vinden via een guide ofzo) op de Mystic maps, dan doe ik graag mee. :+
     
  12. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 2 Achievements: Two For One en Maybe Next Time Buddy. Zijn er hier mensen die me daar bij willen helpen ? zoja stuur dan maar een friendrequest op Xbox Live

    Gamertag: Hypno NL
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Bezig met een concept voor een Sandbox te maken:
    [​IMG]
    Idee om op Sandbox normal floor te gaan doen, met Warthog's, Chopper's, en natuurlijk een banshee! :)
    Base 1 moet wel veeel verder weg van het midden, en er komt nog een Base 2 en alles, ben nog LANG niet klaar, dit is alleen het idee tot nu toe :p
    Als iemand nog leuke ideeën heeft, laat het weten.. :D
    Edit:
    Wat verder ermee gegaan, plaatjes zijn wel kut kwaliteit, maarja :x
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Leuk idee alleen die voertuigen vind ik niks.
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil wel meedoen voor die Vidmaster: Annual achievement :)
    add me als er genoeg mensen zijn: Spartan23R
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet of Sandbox een laser heeft, maar zo niet dan moet die d'r wel in wil je een Banshee doen, liefst 2.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er zeker niet naar uit dat oude Legendary maps nog eens gratis worden? :)

    PS: Om naar rank Lieutenant te gaan, is het toch gewoon kwestie van veel online ranked spelen, ongeacht of je lone wolves of team slayer ofzo doet? Zit nu pas op total EXP 32 en weet ook niet of ik wel weer veel ga spelen om naar de 70 te komen.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Echte rank, of rank bij een playlist?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij team en social heb ik nu twee verschillende ranks, maar total EXP loopt wel op. Highest Skill verschilt volgens mij ook per playlist. Beetje vaag al die verschillende ranks. Zolang ik maar op een manier tot luitenant kan komen en in het mooiste geval dat het niet uitmaakt welke playlist / type ik speel.
    Waarschijnlijk moet ik even kijken met welk type / playlist ik nu de hoogste rang heb en daarmee doorspelen tot luitenant.

    Edit: Spartan Officer achievement (en gelijktijdig een vidmaster achievement).
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Tegenwoordig ben ik steeds meer aan het oefenen, maar heb jammer genoeg nog maar een team van 2. ben nou 42 in TS en TD en weet zeker dat ik 45 kan halen met een gelijk team. Heb al wat oude gasten terug gezien.. de Grassprietjes zijn ook nog steeds bezig zag ik al.. Wil wel die nieuwe maps hebben.. ik vind het echt schijt dat die 'nieuwere' maps nog steeds niet in TS zijn opgenomen. Er is op dit moment maar 1 goede map in TS en dat is Guardian. Dan heb je nog oke maps zoals The Pit, High Ground en Narrows.. De rest is echt slecht en jammer als je kijkt welke vette maps H2 allemaal had.. Dus gooi Blackout en die nieuwe maps maar in TS.. jammer voor de mensen die het niet willen betalen.. gaan ze maar Social spelen voor mijn part..
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009

Deel Deze Pagina